ده افسانه درباره تلویزیون سامسونگ

راهنمای خرید لوازم خانگی | نظرات درباره لوازم خانگی | معرفی فروشگاه های برتر لوازم خانگی | بررسی فروشگاه های فرش | بررسی فروشگاه های کالای دندانپزشکی

ده افسانه درباره تلویزیون سامسونگ

ده افسانه درباره تلویزیون سامسونگ

تلویزیون های آندروید جزو بهترین تلویزیون های موجود در بازار هستند. قیمت تلویزیون های آندروید نسبت به تلویزیون هایی که اسمارت هستند ولی سیستم عامل آنها آندروید نیست بالاتر است. قیمت تلویزیون ال جی و قیمت تلویزیون سامسونگ به دلیل اینکه سیستم عامل آنها آندروید نیست مناسبتر است و افراد بیشتری به سمت خرید این دو برند میروند. اگر شما جزو افرادی هستید که به نصب برنامه و بازی های گرافیکی علاقه زیادی دارید باید خرید تلویزیون های آندروید را در اولویت قرار دهید. قیمت تلویزیون سونی نسبت به برند های ال جی و سامسونگ بالاتر است و یکی از دلایل آن سیستم عامل آندروید است. تلویزیون های زیادی در بازار موجود هستند که از سیستم عامل Android پشتیبانی میکنند مثل تلویزیون آندروید سونی، تلویزیون آندروید توشیبا، تلویزیون آندروید شارپ، تلویزیون آندروید پاناسونیک، تلویزیون آندروید شیائومی، تلویزیون آندروید ایوولی و غیره. اگر قصد خرید بهترین تلویزیون های آندروید موجود در بازار را دارید میتوانید با مشاورین سایت دبی کوچولو تماس بگیرید تا شما را خیلی بهتر راهنمایی کنند. تمامی محصولات داراگی 18 ماه گارانتی و 5 سال خدمات پس از فروش هستند. هنگام تحویل گرفتن محصول جلوی درب منزل خودتون کالا توسط پیک ما به صورت کامل برای شما تست میشود تا از سلامت و اصالت محصول مطمئن بشید. بعد از تحویل گرفتن و تسویه کالا، به شماره هایی که در برگ گارانتی همراه محصول است تماس میگیرید تا نمایندگی برای کارهای نصب و راه اندازی خدمت شما برسد.

  • Device Connection Manager را انتخاب کنید
  • دارای حالت Ambient Mode+
  • نمایش همه محصولات ساعت هوشمند
  • بازی و گیمینگ

استفاده میکنند.همه تلویزیونهای هوشمند، امکانات نرمافزاری یکسانی ندارند. در برخی تلویزیونها که پلتفرم واقعی خود را معرفی نمیکنند، میتوان انتظار داشت که با فروشگاه مولودی مال محدودیت مواجه شوید. در این موارد، نصب اپلیکیشنها بسیار محدود است و ممکن است حفرههای امنیتی داشته باشد. قابلیت هوشمند بودن در حال حاضر یک ویژگی استاندارد در تلویزیونها به شمار میرود و شاید کماهمیتترین عامل در تصمیمگیری شما برای خرید تلویزیون باشد.آیا نسبت کنتراست قیمت تلویزیون را افزایش میدهد؟ نسبت کنتراست، گسترهی روشنایی که یک نمایشگر میتواند نمایش دهد را توصیف میکند. در حقیقت معیاری برای تشخیص تفاوت میان روشنترین رنگ سفید و تیرهترین رنگ مشکی است. روشی که تولیدکنندگان تلویزیون برای تعیین نسبت کنتراست از آن استفاده میکنند، بسیار متفاوت و اعداد بهدست آمده غیرقابل اعتماد است. شما میتوانید برای مشاهدهی مشخصات و قیمت تلویزیون ال ای دی یا ال سی دی و اولد به بخش محصولات زومیت مراجعه کنید. امکان مقایسه تلویزیون ها با یکدیگر فراهم شده است و علاوه بر نمایش ارزانترین و بهترین فروشندگان، میتوانید سوالات احتمالی خود را هنگام خرید تلویزیون جدید در بخش پرسش و پاسخ مطرح کنید.

تلویزیون سامسونگ ال جی

پنل صفحه نمایش این تلویزیون از نوع LED بوده و در سایز 55 اینچ به تولید می رسد. کیفیت صفحه نمایش این مدل 4K بوده و دارای رزولوشن 2160 × 3840 پیکسل می باشد و این یعنی کیفیتی فوق العاده و خلق تصاویر زیبا و چشم نواز. دارای طراحی زیبایی بوده و از پایه های دو شاخه و دوگانه بهره می برد که هر کدام در یک سمت تلویزیون هستند. این مدل دارای ضخامت بسیار کمی بوده و قاب بسیار باریکی به دور آن کشیده شده تا در کنار تکنولوژی صفحه منحنی این دستگاه، زیبایی فوق العاده ای داشته باشد. همچنین دارای قابلیت اتصال با کابل یا بدون آن، به اینترنت را دارد. در نتیجه می توان از آن به عنوان یک سرگرمی عالی جهت گشت و گزار در اینترنت و تماشای آنلاین فیلم و سریال های مورد علاقه استفاده کرد. تلویزیون هوشمند سامسونگ مدل RU7300 دارای یک ریموت کنترل ساده بوده که توانایی کنترل تمامی دستگاه های متصل شده به دستگاه را دارد.

اولین DLP 1080p RPTV در سال ۲۰۰۵ توسط میتسوبیشی راه اندازی شد.

میتسوبیشی در سال ۲۰۰۹ شروع به ارائه خط LaserVue خود از تلویزیونهای پروجکشن عقب قابل نصب روی دیوار کرد. RPTVهای اولیه اساساً پروژکتورهای CRT با آینه ای برای نمایش روی صفحه نمایش داخلی بودند. آنها سنگین بودند و وزنشان تا ۵۰۰ پوند میرسید. اولین RPTVهایی که از CRT استفاده نمیکردند در سال ۲۰۰۲ با استفاده از فناوریهای DLP, فروشگاه مولودی مال LCD و LcOS راه اندازی شدند و به لامپ UHP نیاز داشتند. لامپهای UHP مورد استفاده در پروژکتورها و RPTVها نیاز به تعویض دوره ای دارند، زیرا با استفاده کم میشوند. اولین RPTV قابل نصب روی دیوار در سال ۲۰۰۳ توسط RCA راه اندازی شد. اولین DLP 1080p RPTV در سال ۲۰۰۵ توسط میتسوبیشی راه اندازی شد. اولین RPTV که از LED به جای لامپ UHP به عنوان منبع نور خود استفاده کرد توسط سامسونگ در سال ۲۰۰۶ منتشر شد. RPTVهایی که از لامپ پلاسما استفاده میکردند توسط پاناسونیک در سال ۲۰۰۷ منتشر شدند. اولین RPTV که از لیزر به جای لامپ UHP یا LED استفاده کرد توسط میتسوبیشی به عنوان LaserVue در سال ۲۰۰۸ منتشر شد.

قیمت تلویزیون سامسونگ 55 اینچ

اولین نشانه های تلویزیون اسمارت ویو را می توان روی بسته بندی تلویزیون مشاهده کرد. ساده ترین راه برای تشخیص این که تلویزیون شما دارای چه ویژگی هایی است و تا چه حد هوشمند است، این است که مدل تلویزیون خود را در اینترنت جستجو کرده و مشخصات آن را مرور کنید. تفاوت دیگر تلویزیون های هوشمند با تلویزیون های معمولی کنترل از راه دور آن ها است. تلویزیون های هوشمند مانند تلویزیون های اسمارت ویو از راه دور ساده طراحی شده اند یا برای برنامه های کاربردی خاصی مانند: Netflix، Hulu یا Amazon Prime Video طراحی شده اند. با این دو روش ساده می توانید از هوشمند بودن یا نبودن تلویزیون خود مطلع شوید. کدام تلویزیون ها دارای ویژگی اسمارت ویو هستند؟ آیا می توان تلویزیون معمولی را به اسمارت ویو تبدیل کرد؟ راه هایی وجود دارد که می توانید بدون صرف هزینه زیاد و خرید یک تلویزیون اسمارت ویو، تلویزیون معمولی و غیر هوشمند خود را به یک تلویزیون اسمارت ویو تبدیل کنید.

قیمت تلویزیون سامسونگ 32 اینچ

این محصول به عنوان یک تلویزیون HD امکانات هوشمند خوبی در اختیار شما قرار می دهد. این تلویزیون از اینترنت اشیاء یا IoT پشتیبانی می کند و دارای برنامه SmartThings می باشد و شما می توانید از طریق آن سایر لوازم خانگی خود که از اینترنت اشیاء پشتیبانی می کنند را کنترل نمایید. نسخه جدید سیستم عامل سامسونگ از دستیار صوتی گوگل (Google Assistant) از طریق Google Home و دستیار صوتی الکسا آمازون (Amazon Alexa) از طریق Amazon Echo پشتیبانی می کند. سامسونگ امسال برخی ویژگی های تلویزیون های گران قیمت را به تلویزیون های HD خود آورده است. این تلویزیون دارای حالت Gallery است و هنگام خاموش بودن می توانید از آن به عنوان یک اثر هنری یا قاب عکس استفاده نمایید. تلویزیون 32T5300 دارای تکنولوژی Mirroring است و شما می توانید صفحه موبایل را روی تلویزیون نمایش دهید. همچنین می توانید از طریق DLNA محتوای مورد علاقه خود را از دستگاه های دیگر روی تلویزیون به اشتراک بگذارید. سامسونگ از AirPlay 2 نیز پشتیبانی می کند و شما می توانید دستگاه های شرکت Apple را نیز به تلویزیون متصل کنید.

  • گوشی جی پلاس
  • برخورداری از پردازنده چهار هستهای
  • پورت HDMI با پشتیبانی از ARC و eARC
  • دارای Motion Rate بیش از 120 هرتز

امروزه بهترین گزینه برای خرید تلویزیون برای ساختمانهای اداری و منازل مسکونی تلویزیونهای FULL HD میباشد. اگر میخواهید تلویزیونها را فیلمها را با کیفیت سینمایی و رزولوشن گسترده مشاهده کنید خرید تلویزیون FULL HD را به شما پیشنهاد میدهیم. این کیفیت تصویر تحت عنوان کیفیت 2K نیز معرفی شده است. کیفیت FULL HD یا همان 1080 پیکسل برای سایزهای همچون 32 اینچ و 43 اینچ گزینه مناسبی است. بعد از کیفیت تصویر FULL HD رزولوشن تصویر 4k معرفی شد. نام دیگر کیفیت تصویر فورکا اولترا HD میباشد. این تلویزیونها از جمله تلویزیونهای جدید و مدرن بازار محسوب میشود که صفحه نمایش بزرگ و ابعاد بزرگی نیز دارند. تلویزیونهایی که بزرگتر از سایز 40 هستند معمولا به کیفیت تصویر فورکا یا اولترا اچدی مجهز شدهاند. این کیفیت تصویر در مقایسه با کیفیت تصویر HD 8 برابر رزولوشن بیشتری دارد و در مقایسه با FULL HD تصاویر را با چهار برابر وضوح بهتر نمایش میدهد. زمانی که این تلویزیونها تصاویر را پردازش میکنند میتوانند آنها را بهتر و با کیفیت بالاتری نیز عرضه کند.

تلویزیون سامسونگ ال سی دی

اگر شما این مقاله را تحسین می کنید، مایلید اطلاعات بیشتری در مورد مشخصات تلویزیون سامسونگ بدست آورید به سایت ما مراجعه کنید.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.