تصفیه هوا شیائومی مدل Air Purifier 4

راهنمای خرید لوازم خانگی | نظرات درباره لوازم خانگی | معرفی فروشگاه های برتر لوازم خانگی | بررسی فروشگاه های فرش | بررسی فروشگاه های کالای دندانپزشکی

تصفیه هوا شیائومی مدل Air Purifier 4

تصفیه هوا شیائومی مدل Air Purifier 4

Air Purifierبوده و در حال حاضر یکی از قدرتمند ترین تصفیه هوای موجود در بازار محسوب می کالی ناب گردد. تصفیه هوا شیائومی مدل Air Purifier 4 با ارتفاع 55.5 سانتی متر و وزن 5.6 کیلوگرم دارای طراحی زیبا و منحصر بفرد است و توانایی تصفیه فضا را تا متراژ 48 متر مربع را دارا می باشد. همچنین تصفیه هوا شیائومی مدل Air Purifier 4 با ظرفیت تصفیه 400 متر مکعب در ساعت، دارای عملکرد 360 درجهای تصفیه هوا می باشد. در سایت مرجع و تخصصی دماتجهیز، اطلاعات فنی و بهترین قیمت تصفیه هوا شیائومی در مدل های مختلف با گارانتی اصلی، جهت برخورداری شما عزیزان از حس خوب خرید بهینه و هوشمند ارائه گردیده است. همچنین درب پشتی این دستگاه نیز که امکان دسترسی به فیلترها را میسر می نماید به صورت مغناطیسی قابل باز و بسته شدن است. قسمت بالای پنل جلویی تصفیه هوا شیائومی مدل Air Purifier 4 یک صفحه نمایش لمسی LED تعبیه شده که علاوه بر نمایش وضعیت، برای تغییر حالت های مختلف نیز کارایی دارد.

Air Purifierپس در منزل سیگار نکشید و یا از بالکن به این منظور استفاده کنید. رطوبت زیاد در هوای منزل باعث رشد قارچ ها و سایر میکروارگانیسم ها می شود. رطوبت همچنین محیط مساعدی را در ریه برای آسیب پذیری فراهم می کند. رطوبت منزل را با دستگاه های تهویه هوا یا دستگاه های کاهش رطوبت کم کنید. حشراتی همچون انواع سوسک ها و جانوران موذی همچون موش می توانند باعث ایجاد برخی انواع آلاینده ها از جمله میکروارگانیسم ها و ذرات معلق شوند. بهسازی منزل و در صورت نیاز سمپاشی با سموم سازگار با محیط زیست می تواند شما را از شر این جانوران خلاص کند. البته باید توجه کنید که سمپاشی فقط باید با سموم ارگانیک و سازگار با محیط زیست انجام شود وگرنه باعث آلودگی هوا می شود. منوکسید کربن (CO) یکی از متداولترین آلاینده ها در هوای منازل است که می تواند باعث مسمومیت و مرگ خاموش شود. دستگاه های اندازه گیری غلظت منوکسید کربن قیمت کمی دارند.

تصفیه هوا شیائمی

Air Purifierدر این روش نیازی به تعویض فیلتر وجود ندارد. در آیونایزرها تولید یون در هوا، ناخواسته باعث تبدیل اکسیژن موجود در هوا به ازن میشود. در خصوص جاذبهای الکترواستایک، کثیف شدن صفحات فلزی این دستگاهها به تدریج باعث افت عملکرد جذب میشود و زمان مناسب شست و شوی صفحات نیز به راحتی قابل تشخیص نیست. شست و شوی زودهنگام این صفحات نیز برای مصرف کننده نامطلوب است و باعث آسیب به قطعات فلزی و خرابی در عملکرد دستگاه میشود و بالعکس شست و شوی دیرهنگام نیز در عملکرد دستگاه اختلال ایجاد میکند. همچنین اگر این جاذبها آسیب ببیند میزان ازن تولید شده توسط این دستگاهها افزایش مییابد. اما در بیشتر دستگاه های خانگی لامپ UV در مجاورت فیلترهای کاتالیسی می باشد که از آن با نام (UV PCO) نام میبرند، و در این حالت خود لامپ چندان قابلیت میکروبزدایی نخواهد داشت. در این روش نیازی به تعویض فیلتر وجود ندارد و میتواند آلایندههای میکروبی و ویروسی را نیز تا حدی تحت تاثیر قرار دهد.

تصفیه هوا برای درآمد

Air Purifierفیلتر هپا High efficiency particulate air یا HEPA توان حذف میزان 97.99 درصد ذرات معلق موجود در هوا را دارد. به دلیل قابلیت و قدرت جذب بالا در این فیلترها موجب شده به عنوان یکی از پرکاربردترین فیلترها درون تصفیه کننده ها بکار گرفته شوند. ذراتی که از پیش فیلتر عبور کرده و جذب نشده اند در این مرحله توسط فیلتر هپا به دام می افتد. این ذرات شامل ویروس ها، باکتری ها، میکروب ذرات ریز می شود. با توجه به قدرت جذب بالای فیلتر هپا علاوه بر استفاده در دستگاه تصفیه کننده هوا در اتاق های عمل جراحی و استرلیزه استفاده می شود. میزان عملکرد این فیلتر به ضخامت و قطر فایبرهای آن بستگی داشته، و بعد از مدتی نیاز به تعویض خواهد داشت. از دیگر فیلترهای بکار رفته در دستگاه های تصفیه کننده هوا می توان به فیلتر کربن فعال اشاره داشت. این فیلترها شکلی از کربن هستند که سطح آنها از منافذ ریزی پوشانده شده است، و قابلیت جذب آلاینده های شیمایی را دارد.

آلایندههای هوا، موی حیوانات خانگی، گرده گلها، گرد و خاک، دود، شوره و الیاف پنبه را به خوبی فیلتر میکند. با خطراتی که متوجه تنفس شما هستند خداحافظی و به زندگی پاک و kalinab.com سالم سلام کنید! نرخ جذب کربن فعال ۱.۸ برابر بیشتر است که امکان حذف موثر گازهای مضر رایج مانند VOC را از خانه و همچنین از بین بردن بو برای تمیز نگه داشتن هوای خانه را فراهم میکند. دیگر خبری از بوی حیوانات خانگی، بخار پخت و پز، VOC، فرمالدئید، تولوئن و بوهای دیگر نخواهد بود. فیلتر این دستگاه، ساختهشده از فیلتر با کارایی بالا و حجم زیاد کربن فعال با کیفیت بالا، میتواند ۶ تا ۱۲ ماه دوام بیاورد. بدون نیاز به تعویض مکرر فیلتر. به برنامه Mi Home/Xiaomi Home متصل شوید و به سادگی در صورت اطلاع فیلتر را تعویض کنید. با پشتیبانی از کنترل هوشمند، اطمینان حاصل کنید که همیشه به خانهای مملو از هوای تمیز و تازه برمیگردید. از برنامه Mi Home/Xiaomi Home بر روی تلفن هوشمند خود استفاده کنید تا در هنگام بیرون رفتن از خانه، تصفیه را فعال کنید.

توجه کنید حتی اگر دستگاهی فضای پوشش زیادی داشته باشد؛ اما تهویه در ساعت آن کم باشد، باید به عملکرد کلی آن شک کرد. فناوری بهکاررفته در دستگاه تصفیهی هوا عامل بسیار مهمی در انتخاب و خرید آن بهشمار میآید. اساساً فناوری این دستگاهها به دو بخش کلی اکتیو (Active) و پسیو (Passive) تقسیم میشود. شما بهعنوان خریدار باید فرق بین این دو فناوری را بدانید. اکتیو: تصفیهی هوای اکتیو عاملهایی در فضای آزاد است و از این طریق آلایندههای موجود در هوا را یونیزه میکند و باعث رسوب آنها میشود. دستگاههایی که از این فناوری استفاده میکنند، چنانچه برچسب Ozone-Safe نداشته باشند، گاز اوزون ساطع میکنند. چنین دستگاههایی برای استفاده داخل منزل مناسب نیستند و برای ریه ضرر دارند؛ پس لازم است هنگام تهیهی دستگاههایی با فناوری اکتیو و یونیزاسیون، به این نکته توجه کنید. پسیو: دستگاه مبتنیبر تصفیهی هوای پسیو، بهکمک فیلترهای موجود آلایندهها را جذب میکند و گاز اوزون نیز آزاد نمیکند.

Air Purifierافزایش تهویه به طور بسیار موثری باعث کاهش حضور میکرو ارگانیسم ها در منزل می شود. باز کردن پنجره ها و نیز استفاده از فن هایی که فشار مثبت یا منفی ایجاد می کنند می تواند تاثیر زیادی بر تعویض هوا و کاهش آلودگی بگذارد. سازمان محیط زیست آمریکا توصیه می کند که حداقل میزان تهویه منازل باید به اندازه 0.35 تغییر هوا در هر ساعت باشد. یعنی در هر ساعت، حداقل 35% از هوای منزل با هوای تازه تعویض گردد. اگر غلظت آلودگی هوای بیرون بیشتر از غلظت هوای داخل است، باز کردن پنجره ها باعث آلودتر شدن منزل می شود. برخی گل و گیاهان هستند که ادعا می شود تاثیر زیادی بر تصفیه آلودگی هوا در منازل دارند. با این حال تحقیقات نشان داده اند که اگر چه برخی گیاهان همچون پاپیتال، سرخس برگ شمشیری، گل داوودی، آلوئه ورا و… بر کاهش غلظت برخی آلاینده های هوا تاثیر دارند، اما تاثیر آن ها بسیار کم است.

و زمان نمونه 7-10 روز است.

Air Purifierظرفیت نگهداری گرد و غبار زیاد. 2. این به خصوص با الیاف تامین کننده بافته می شود. 3. مواد فیبر الکتریسیته ساکن محتوا است. 4. تمام تشک های فیلتر با استفاده از یک دستورالعمل سازگار با محیط زیست ساخته می شوند. 1. این به ویژه با الیاف فوق العاده ریز ، مواد فیلتر فیبر الکتریسیته ساکن بافته شده است. 3. تصفیه و فیلتراسیون هوا در الکترونیک ، ابزار دقیق ، ماشین آلات ، متالورژی ، صنایع شیمیایی ، نساجی ، دارو ، مواد غذایی و سایر صنایع. پاسخ: بله ، نمونه رایگان را می توان با هزینه حمل و نقل جمع آوری شده ارسال کرد. س: شما نمونه سیاست چیست؟ س: آیا می توانم نمونه ای را قبل از سفارش عمده دریافت کنم؟ پاسخ: بله ، به منظور ارسال متن به کیفیت ، می توانید نمونه ای را قبل از سفارش عمده دریافت کنید.ما در مورد کیفیت بسیار اطمینان داریم. و زمان نمونه 7-10 روز است. اما هزینه نمونه 10-50 دلار است و قابل استرداد است.

Air Purifierسیستمهای الکترونیکی با استفاده از تکنیکهای متعددی نظیر یونیزاسیون هوا، لامپ UV و فیلترهای فتوکاتالیستی و تولید ازن ، بدون نیاز به جذب آلودگی در داخل دستگاه، صرفا با تغییر ماهیت آلودگی، از خطرات آن بر سلامتی انسان میکاهد. آیونایزرها عموما در ابعاد کوچک مناسب خودروها یا روی میزکار حتی بدون فن دمنده طراحی میشوند. این تجهیزات یونهای منفی آزاد میکند تا به ذرات معلق در هوا بچسبد. این یونها پس از چسبیدن به ذرات معلق آنها را باردار کرده و باعث چسبیدن آنها به سطوح مجاور میشود. نوع پیشرفتهتر این تجهیزات همان جاذبهای الکترواستاتیک است که در این روش ذرات معلق موجود در دو مرحله جداسازی میشوند. ذرات معلق همراه با هوا، در مرحله اول پس از عبور از ناحیه کرونا (میدان الکتریکی با ولتاژ بالا) دارای بار الکتریکی میشوند و به اصطلاح یونیزه میشوند. در مرحله دوم ذرات یونیزه شده توسط صفحات فلزی با بار الکتریکی مخالف جذب شده و از جریان هوا جدا میشوند. به تدریج و با عبور جریان هوای آلوده، ذرات معلق جدا شده بر روی صفحات فلزی رسوب میبندند.

  • خدمات پس از فروش
  • CADR (سرعت تصفیه هوا): 500 مترمکعب در ساعت
  • شوره حیوانات خانگی
  • شناسه کالا
  • کاهش ذرات آز بست موجود در هوا
  • میزان CARD
  • دقت در تصفیه هوا: ۹۹.۹۷ درصد ذرات ۰.۳ میکرومتر
  • قابل استفاده در هنگام خواب برای موارد حاد

Air Purifierاین دستگاه که با عنوان Smart Air Purifier 4 Pro به بازار عرضه شده است از رنگ سفید بهره میبرد که در قسمت جلویی دریچه ورودی هوا به همراه نمایشگر دایرهای کوچک، ظاهری جذاب و مدرن به محصول داده است. بدنه دستگاه از پلاستیک ABS ساخته شده است که به مرور زمان تغییر رنگ نمیدهد و در برابر ضربه و خراش مقاومت رضایت بخشی دارد. ابعاد محصول 275 در 275 در 680 میلیمتر و وزن آن معادل 6.8 کیلوگرم است. فرم فاکتور مناسب دستگاه باعث میشود تا به راحتی بتوان آن را کنار میز تلویزیون پشت مبلها و بر روی سطوح مختلف مانند کانتر آشپزخانه قرار داد. نمایشگر دستگاه اطلاعاتی در خصوص کیفیت هوای محیط را ارائه میدهد. کاربر میتواند در هر لحظه مقادیر مربوط به ذرات PM2.5 و PM10 را مشاهده کند. در قسمت پایینی نمایشگر دو دکمه لمسی برای کنترل تنظیمات دستگاه تعبیه شده است که به راحتی میتوانید از آنها استفاده کنید.

  1. مشخصات کلی
  2. محتوای کربن فعال با کیفیت بالا : 650000میلی گرم
  3. فیلتراسیون چهارمرحله ای
  4. ظرفیت پایین جاذبهای گازهای شیمیایی
  5. قابل استفاده در رانندگی،دوچرخه سواری،پیاده روی و …

مطمئنترین روش برای جذب ذرات معلق هوا، استفاده از فیلترهای الیافی یا همان فیلترهای هپا با کارایی بالا میباشد. این تکنولوژی اولین بار در صنایع نظامی و اتمی توسط ارتش آمریکا در دوران جنگ جهانی دوم برای استفاده در ماسکهای پیشرفته شکل گرفت و تاکنون تغییری در اصل آن ایجاد نشده است. فیلترهای هپا با ساختاری متشکل از الیاف میکرو میتواند تا ۹۹.۹۷ درصد ذرات معلق با قطر بیش از ۴/۰ میکرون را جذب نماید که بدان معناست بسیاری از عوامل میکروبی و ویروسی نیز توسط این فیلترها جذب میشوند. فیلترهای الیافی هپا تنها براساس جذب فیزیکی آلایندهها عمل میکند و هیچ آلاینده جدید دیگری برخلاف آیونایزرها و لامپ UV و فتوکاتالیست ها به هوا اضافه نمیکند. نیاز به تعویض دوره ای فیلتر هزینه دارد و لازم است که این هزینه در ابتدای سرمایه گذاری خرید بدرستی دیده شده باشد. فرآیند جذب گازها به دلیل تنوع آنها و رفتار شیمیایی متفاوت به مراتب پیچیدگی بیشتری نسبت به فرآیند جذب ذرات معلق دارد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.