دکوراسیون خانه: آن را آسان نگه دارید (و احمقانه)

راهنمای خرید لوازم خانگی | نظرات درباره لوازم خانگی | معرفی فروشگاه های برتر لوازم خانگی | بررسی فروشگاه های فرش | بررسی فروشگاه های کالای دندانپزشکی

دکوراسیون خانه: آن را آسان نگه دارید (و احمقانه)

دکوراسیون خانه: آن را آسان نگه دارید (و احمقانه)

kitchen decorationاگر رنگ دکوراسیون 2023 را Viva magenta در نظر بگیریم برای داشتن یک فضای داخلی زیبا باید نکاتی دکوراسیون راهرو ورودی را رعایت کنیم. استفاده از رنگ قرمز ویوا مگنو باید با ظرافت صورت گیرد. استفاده افراطی از این رنگ ممکن است میزان انرژی در محیط را بالا ببرد و افراد را کلافه کند. استفاده از این رنگ برای طراحان لباس در استایل ها و دیزاینر های داخلی می تواند یک چالش بزرگ باشد. از آن جایی که این رنگ طبیعی رنگی بسیار بی پروا است لازم است برای ست کردن با آن از طیف هایی استفاده کنید که دارای هارمونی با این رنگ باشند. شرکت رنگ پنتون پالت رنگی ترکیب با این رنگ را نیز معرفی می کند. استفاده از این رنگ در فرنیچرها در دکوراسیون می تواند یک گزینه مناسب باشد. اگر دوست دارید رنگ دکوراسیون 2023 را در خانه به کار ببرید می توانید چند تابلو با طیف های رنگ ویوا مگنتو در فضا قرار دهید.

  • میز جلومبلی: ۱۱۰ هزار تومان، نرخ قدیم
  • کلوزت روم
  • صندلی راک: ۴۲۰ هزار تومان، خرید از رشت
  • امتیازات آشپزخانه های اوپن برای خانه های بچه دار
  • لوازم دکوری خاص
  • مبلمان خراطی شده
  • مبل مدرن: ۳.۳ میلیون تومان
  • این فضا را هرگز بدون فرش رها نکنید

kitchen decorationپرده پذیرایی یکی از عناصر کلیدی اتاق پذیرایی است و میتواند تأثیر قابل توجهی در ظاهر این اتاق داشته باشد. با استفاده از پرده میتوانید یک اتاق را بزرگتر و جادارتر یا دنجتر و خودمانیتر نشان دهید. شما میتوانید پرده را با دیگر المانهای موجود در اتاق ترکیب کنید یا آن را به نقطه کانونی تبدیل کرده و تمام توجهها را به سمت آن جلب کنید. هر دکوری را که انتخاب میکنید، انواع مختلف پرده در فروشگاه اینترنتی پرده بازار وجود دارد که میتوانند جلوه بینظیری به اتاق پذیرایی منزل شما بدهند. شما میتوانید از انواع مختلف پرده در اتاق پذیرایی خود استفاده کنید، بنابراین شناخت آنها اهمیت زیادی دارد. پرده شید یک پرده مدرن و شیک است که تطبیقپذیری بالایی دارد. ظاهر پرده شید مانند یک صفحه صاف پارچهای است و به کمک یک زنجیر بالا و پایین برده میشود، البته امکان برقیکردن آن هم وجود دارد. شما میتوانید ارتفاع پرده را مطابق میل و نیاز خود تنظیم کنید و ورود نور به اتاق را کنترل نمایید.

معمولا در سنین پایین، کمد و کشو و …

kitchen decorationحتی نورپردازی سقف به شکل ستاره و تداعی آسمان، برای سنی که تاریکی یک ترس به شمار میآید، ایده خوبی است. در اتاق کودک بهتر است حتما فضایی را برای بازی درنظر بگیرید، یک میز و صندلی کوچک یا یک روانداز و فرش جداگانه میتواند مناسب باشد. معمولا در سنین پایین، کمد و کشو و … خیلی برای جمع کردن وسایل کاربرد ندارد، برای همین بهتر است از یک سبد برای جمع کردن وسایل بازی روزانه استفاده کنید تا خود کودک هم در این کار مشارکت داشته باشد و از آشفتگی نیز جلوگیری شود. اصول اساسی دکوراسیون داخلی، سبکها و کاربرد تمامی این موارد در فضاهای اصلی خانه را تا الان با هم مرور کردیم. همه اینها برای شرایط استاندارد تعریف میشوند اما گاهی در وضعیتی قرار میگیریم که تنها جادو میتواند به محیط ما سامان ببخشد. خب دیگر وقت آن است برویم سراغ نکات کنکوری و ترفندهای دکوراسیون داخلی را بررسی کنیم.

kitchen decoration3- بهره گیری از مبلمان تک : قرارگیری دو مبل تک در مقابل مبل 2 یا 3 نفره نیز ایده خوبی برای پذیرایی مربعی است. 4- مبلمان و میزهای مربع شکل : در سبک مدرن استفاده از خطوط صاف رایج می باشد. بنابراین می توانید از مبلمان و میز مربع شکل با خطوط صاف بهره ببرید. در نهایت می توان گفت فضای مربع شکل همخوانی کاملی با چیدمان به سبک مدرن دارد. بنابراین از شلوغی محیط پرهیز نمایید و ترجیحاً از رنگ های خنثی مانند طوسی و قهوه ای کم رنگ و یا رنگ های گرم و کم رنگ بهره ببرید. نور طبیعی نیز یکی از ارکان مهم در این چیدمان می باشد. در این نوع پذیرایی باید در هر دو فضا وسایل به گونه ای قرار داده شوند تا دید کافی نسبت بهم داشته باشند. حتی می توانید قسمتی از پذیرایی ال شکل را به مبلمان و فضای کوچک تر را به میز نهار خوری اختصاص دهید. سعی کنید دیزاین منزل را طوری تنظیم نمایید که مسیر حرکت در سالن پذیرایی مارپیچ نشود.

kitchen decorationانتخاب درست آثار هنری، تابلو فرش، قاب عکس و … و همچنین نصب آنها در بهترین نقطه براحتی می تواند دیزاین سالن پذیرایی را تحت تاثیر قرار دهد. همانطور که ارتفاع لوسترها باید بدرستی تنظیم شوند تا بتوانیم از حداکثر روشنایی آنها بهره بگیریم، تابلوها هم باید تقریبا در مقابل دید نصب شوند. اگر چراغ آویزها را بالای میز ناهار خوری نصب می کنید، بهتره ارتفاع آنها را جوری در نظر بگیرید که افراد بلند قد به هنگام نشستن پشت میز دچار مشکل نشوند. از آنجاییکه برای دیزاین کردن خانه باید مقدار زیادی از بودجه تان را به قسمت پذیرایی اختصاص دهید، بهتر است بیشتر پولتان را برای مبلمان و درصد کمتری را صرف خرید فرش، میزهای دکوری و نقاشی های دیواری کنید. برای داشتن جدیدترین دیزاین پذیرایی ، نحوه ی قرار گیری وسایل بسیار مهم است. اگر ابعاد خانه شما کوچک است از میز های تاشو استفاده کرده و اگر جایی برای میز در نظر گرفته نشده، بهتر است آن را در مسیر های پر رفت و آمد نگذارید.

kitchen decorationدر دکوراسیون داخلی منزل هم سبک های متفاوتی داریم از جمله سبک مدرن، سبک مینیمال، سبک صنعتی، سبک خاورمیانه و … … که از انواع این سبک ها هستند. در ادامه درباره انواع سبک های دکوراسیون داخلی منزل صحبت خواهیم کرد. یکی از سبک هایی که در اثر سادگی بسیار جذاب و پر طرفدار است، سبک شیکر است. در این سبک هر وسیله ای که در هر قسمت از خانه قرار می گیرد به رنگ مات و خنثی است. در این نوع سبک دکوراسیون، از چوب هایی به رنگ تیره تر و وسایلی که معمولا به رنگ های طوسی و خاکستری و بژ هستند استفاده می شود. این سبک به سبک ژاپنی نیز معروف است که از سبک سنتی کشور های ژاپن و چین گرفته شده است. در این سبک دکوراسیون داخلی خانه تمام طراحی بسیار ساده است که نشان دهنده فروتنی و تواضع است. همانطور که در فیلم های سامورایی دیدید چینی ها و ژاپنی ها از میز هایی با ارتفاع کم و مربعی شکل استفاده میکنند و مانند ما ایرانی ها از تشک به جای تخت استفاده میکنند.

یکی از عوامل تاثیرگذار در این مساله، الگوهایی است که در دکوراسیون منزل به کار میبریم؛ طرح و نقش دیوارها، روکش مبلمان، فرش، حتی طرح اکسسوریهایی که به عنوان تزئین در فضا استفاده میشوند اهمیت زیادی دارند. بازهم اینجا سبک شاید در انتخاب الگوها نقش داشته باشد. اما حفظ تعادل و جلوگیری از آشفتگی دو اصل اساسی در انتخاب الگوها به شمار میروند. در خیلی موارد الگوهای بومی و ارگانیک طرفدارن بیشتری دارند. تقریبا هر فضایی و هر سبکی موافق استفاده از گل و گیاه طبیعی است. انرژی که از گیاهان دریافت میشود، تاثیر فوقالعادهای در فضا و افراد دارد. برای همین توصیه میشود تا جایی که فضا و سبک مدنظرتان اجازه میدهد، از این عنصر بهره کافی ببرید. در استفاده از گل و گیاه میشود خلاقیتهای زیادی نشان داد، مثلا دیوارهای سبز، پاسیو، گلدانهای آویز و … تقریبا مهمترین عنصر در دکوراسیون داخلی مبلمان است. مبلمان شامل تمامی وسایلی است که ما در دکور یک فضا و چیدمان خانه میبینیم.

آلانا هومسلی (Alana Homesley) طراح داخلی از وودلند هیلز کالیفرنیا می گوید : یکی دو ساعت با هم پای کامپیوتر بنشینید و تعدادی عکس نگاه کرده و درباره آنها با هم گفتگو کنید. وقتی تصویر اتاقی را می بینید، از شریک زندگی تان بپرسید که چه چیزی را در آن اتاق دوست دارد و از چه چیز آن خوشش نمی آید؟ روش دیگر این است که هر یک از شما جداگانه مجموعه ای از تصاویر دکوراسیون منزل جمع آوری کنید، سپس کنار هم بنشینید و انتخاب هایتان را با هم مقایسه کنید. با این روش انتخاب های اولیه شما تحت تاثیر نفر دیگر صورت نمی گیرد. وقتی انتخاب هایتان را با هم مرور می کنید، تفاوت ها و شباهت ها فورا آشکار می شوند. من نمیدانم که چه چیزی برای دکوراسیون منزل میخواهم! بسیاری از مردم نمیدانند که چه چیزی می خواهند. اجازه ندهید که این موضوع شما را ناراحت کند.

  • برای پنجره آشپزخانه از نیمپردههای نازک استفاده کنید
  • مایکروفر: ۱.۸ میلیون تومان
  • مدت زمان طراحی داخلی خانه: سه ماه
  • تلویزیون:۴ میلیون تومان
  • آباژور:۱.۳ میلیون تومان، خرید از رشت
  • موقعیت شهر: رشت/ محله: بلوار انصاری

kitchen decorationدر حالت کلی گل و گیاهان روح طبیعت را وارد فضای خانه میکنند. گیاهان ضمن زیبایی باعث بهبود کیفیت هوادی درون اتاقهای شما میشود. فرقی نمیکند دکوراسیون منزل شما به چگونهای باشد، نکتهای بسیار مهم، انتخاب و جایگذاری مناسب گل و گلدان در قسمتی از خانه است. اگر احساس کردید که مبلمان خانه شما رو به کهنگی و زوال رفته و تصمیم به دور ریختن آنها دارید، کمی صبر کنید. اولین کاری که به ذهن همه افراد در مقابل وسایل کهنه میافتد دور انداختن وسایل کهنه است ولی سوالی که میتوان در اینجا مطرح کرد این است که آیا میتوان با کمی بازسازی و تغییر، مجددا از آنها استفاده کرد؟ با شنیدن این عنوان شاید کمی تعجب کنید. بله درست خوانیدهاید. با توجه به دکوراسیون کنونی منزل، شما میتوانید با کمک گرفتن از پارچههای تزئینی درون خانه خود را تغییر دهید. این پارچههای میتواند گونههای مختلفی باشد. اگر به فکر تغییر دکور آشپزخانه خود هستید یکی از راههای ارزان پیش روی شما تغییر درهای کابینتهای دیواری و زمینی شما است.

برای کسانی که هر گونه نگرانی در مورد دقیقا کجا و همچنین راهنمایی در مورد چگونگی استفاده از دکوراسیون کافی شاپ ، شما احتمالا می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.