قیمت لپ تاپ Core I7

راهنمای خرید لوازم خانگی | نظرات درباره لوازم خانگی | معرفی فروشگاه های برتر لوازم خانگی | بررسی فروشگاه های فرش | بررسی فروشگاه های کالای دندانپزشکی

قیمت لپ تاپ Core I7

قیمت لپ تاپ Core I7

laptopصفحهنمایش این لپتاپ HD است و پردازنده آن Dual Core Intel abidarstock Pentium است. این لپتاپ قابلیت جدا شدن صفحهنمایش و کیبورد و تبدیلشدن به یک تبلت را دارد. این قابلیت جدا شدن با لولا مغناطیسی فراهمشده است. این لپتاپ با ویندوز ۱۰ به سورت پیشفرض و پردازنده Intel گزینه بسیار مناسبی است برای افرادی که نیاز به جابجایی لپتاپ دارند. لپتاپ Toshiba Satellite Click 10 LX0W با عمر باتری ۱۴ ساعت تقریباً یک روز کاری کامل را روشن میماند. این لپتاپ قابلیت به اشتراکگذاری صفحهنمایش میان سایر لپتاپها و تبلت را دارد. این لپتاپ با داشتن صفحهنمایش HD برای نمایش فیلم و بازیهای کامپیوتری بسیار مناسب است. صفحهنمایش لپتاپ Asus X553SA،۱۵٫۶ اینچ است. قابلیت Instant On قابلیتی است که لپتاپ از حالت Sleep در عرض ۲ ثانیه به حالت قبلی که کاربر با آن کار میکرده است؛ درمیآید. این قابلیت برای دانش آموزان و دانش جویان بسیار کاربردی است. ویندوز پیشفرض لپتاپ هم ویندوز ۸٫۱ است. بسیار پرنور و بسیار نازک. ASUS Vivobook E200HA عمر باتری بسیار خوبی دارد و همچنین برای کار کردن با نرمافزارهای office مانند word؛excel و … بسیار مناسب است. باتری این دستگاه قابلیت نمایش فیلم تا ۱۳ ساعت بدون نیاز به شارژ را دارد. پردازنده این دستگاه Atom Quad-Core و حافظه آن نیز ۳۲GB است که فضای کافی و مناسبی برای فیلمها عکسها و فایلهای معمولی دارد. این لپتاپ با ویندوز ۱۰ و اندازه مناسب و نازک گزینه مناسبی است. حافظه این لپتاپ ۱TB است که فضای کاملاً مناسبی برای ذخیره اطلاعات است. از این لپتاپ دو مدل dual-core و quad-core وجود دارد. اگر بودجه محدودی دارید و با این بودجه محدود دنبال بهترین گزینه هستید لپتاپهای Asus X553SA و Dell Inspiron 15.6-3552 گزینههای بسیار مناسبی هستند. اگر به دنبال Chromebook با عمر باتری زیاد و کیفیت خوب هستید Lenovo ThinkPad 11e گزینه بسیار مناسبی است.

  1. قابلیت استریم از پلتفرمهای آنلاین
  2. امکان گرفتن اپلای و تحصیل در خارج از کشور
  3. اهمیت لپ تاپ در زندگی روزانه ما
  4. همه محصولات
  5. صفحه کلید ارگونومیک برای تایپ سریع و طولانی
  6. نظریه محاسبه

laptopاین نوع کامپیوترها برای انجام کارها و وظایف ضروری و برآورده کردن نیازهای فردی طراحی شده اند. از آنجایی که ریز کامپیوترها نسبت به کامپیوترهای سیستم اصلی کندتر هستند، برای استفاده در سازمانهای کوچک مثل کافی نت ها، مدارس، دانشگاهها، ادارات و غیره مناسبند. میکرو کامپیوترها با نام کامپیوترهای شخصی (PC) هم شناخته می شوند. لپ تاپ و کامپیوترهای دسکتاپ (رومیزی) نمونه هایی از میکروکامپیوترها هستند. 3- مینی کامپیوتر (Minicomputer): به مینی کامپیوترها مینی فریم (Miniframe) هم گفته می شود. این نوع کامپیوترها در واقع رایانه های چند پردازشی متوسط هستند که به خاطر حمل آسان و سبک بودن طراحی شده اند. مینی کامپیوترها وزن کمی دارند و فضای کمی هم اشغال می کنند. از این نوع کامپیوترها می توان برای انجام کارهای مربوط به صورتحسابها، حسابداری، آموزش و اهداف مرتبط به کسب و کار استفاده کرد. از آنجایی که حمل این کامپیوترها آسان است، بهترین گزینه برای افرادی که در سفر به کامپیوتر نیاز دارند محسوب می شوند. تبلت ها (Tablet)، نوت بوک ها (Notebooks) و تلفن های همراه نمونه هایی از مینی کامپیوتر هستند.

7 بهترین توییت‌های تمام دوران درباره لپ تاپ

laptopاما در لپ تاپ های پایین رده و اقتصادی، میانگین عمر مفید تا حدود 4 سال می رسد. اما باز هم تکرار می کنیم یکی از عوامل واقعا مهم که در عمر مفید لپ تاپ شما اثر گذار است، نحوه استفاده شما از لپ تاپ میباشد. شرکت ایسوس به عنوان یکی از معتبرترین شرکت های سازنده لپ تاپ است که بهترین خدمات در زمینه لپ تاپ را به کاربران خود ارائه می دهد. لپ تاپ های ایسوس دارای گارانتی یکپارچه حامی، سازگار و آواژنگ می باشند که این بدین معنا است که در صورتی که هرگونه مشکلی در لپ تاپ شما ایجاد شود. با مراجعه به هریک از این شرکت می تواند از ضمانت گارانتی لپ تاپ خود استفاده کنید. ایسوس برای هر گروه از کاربران حداقل یک گزینه فوق العاده دارد؛ از طرفی نباید لنوو را نادیده بگیریم. لپ تاپ لنوو رقیب مستقیم لپ تاپ ایسوس به حساب میآید. در دسته بندی لپ تاپ لنوو میتوانید رقبای ایسوس را مشاهده کرده و با یکدیگر مقایسه کنید. لپ تاپ HP یکی از رقبای جذاب ایسوس به حساب میآید. در دسته بندی لپ تاپ HP میتوانید تمام محصولات موجود این شرکت در ایران را مشاهده کرده و خریداری کنید. تنها نکته در مورد لپ تاپ HP شرایط گارانتی است که باید به آن توجه کنید. تمام لپ تاپهای عرضه شده در فروشگاه آی تی هوم با گارانتی معتبر و 7 روز ضمانت بازگشت وجه عرضه میشوند. خرید لپ تاپ ایسوس با توجه به ویژگی ها، تنوع، ردههای کاربری که دارد و در کنار آن قیمت اقتصادی و گارانتی اصلی یک انتخاب عالی و مناسب به نظر می رسد. برای اطلاع از جدیدترین لپ تاپ ایسوس میتوانید با مشاورین ما در آی تی هوم تماس بگیرید.

کلید لپ تاپ

laptopبراساس نیاز کاربر تمام کارهای لازمه را انجام خواهند داد و برای تولید کنندگان محتوا نیز انتخاب بسیار مناسبی خواهند بود. در بخش آخر نیز باید به لپتاپهای گیمینگ اشاره کنیم. همانگونه که از نامشان پیداست برای اجرای بازیها بصورت حرفهای راهی بازار شدهاند. سخت افزار و مشخصات فنی را میتوان مهمترین عامل تاثیرگذار بر قیمت خرید لپ تاپ برشمرد. همچنین سخت افزارها میتوانند علاوه بر قیمت انواع لپ تاپ، کاربری آن را نیز مشخص کنند. بطور مثال یک لپ تاپ با صفحه نمایش کوچک یا پردازنده پایین رده و رم کم ظرفیت، کاربری خانگی دارد و یک لپ تاپ ارزان بشمار میآید. قطعا قیمت لپ تاپ برای اکثر افراد جزو پارامتر های مهم خرید انواع لپ تاپ به شمار می رود. قیمت لپ تاپ به معیار های متعددی بستگی دارد. عموما قیمت لپ تاپ ها بر اساس کیفیت و وضعیت مشخصات فنی و سخت افزاری آن سنجیده و محاسبه می شود. قطعاتی نظیر پردازنده مرکزی، پردازنده گرافیکی، رم و هارد در قیمت لپ تاپ تاثیرات مستقیمی دارند. البته لازم به ذکر است ویژگی هایی نظیر صفحه نمایش، برند لپ تاپ و سایز لپ تاپ نیز در قیمت لپ تاپها بی تاثیر نیستند. امروزه تنوع قیمت لپ تاپ بسیار بالا است و شما می توانید در هر رنج قیمتی چندین مدل متفاوت پیدا کنید. قیمت لپ تاپ به عوامل و معیار های متعددی بستگی دارد. لپ تاپ ها از قطعات و اجزای بسیار زیادی مانند استفاده از پردازنده اینتل یا AMD، کارت گرافیک، هارد، نمایشگر، پورت های جانبی، کیبورد و سایر موارد دیگر ساخته شده اند. به همین خاطر عوامل متعددی در قیمت لپ تاپ ها تاثیر می گذارند که در توضیحات زیر به مهم ترین آن ها اشاره شده است. در هنگام خرید اینترنتی لپ تاپ، شما امکان مقایسه مدلهای مختلف را دارید.

یک عاقل، آموزشی نگاه کنید کامپیوتر *در واقع* در دنیای ما چه می‌کند.

laptopاتصال بیسیم یا وای فای رایجترین مورد در این زمینه است. همچنین لپ تاپها ممکن است که از پورت اترنت نیز برای این منظور استفاده کنند. پورت اترنت به کامپیوتر این اجازه را میدهد که از طریق کابل اترنت به شبکه محلی (LAN) متصل شود. اتصال بلوتوثی، نوع دیگری است که لپ تاپ از طریق آن میتواند به دستگاه یا رایانههای دیگر وصل شود. بهعنوان مثال، یک ماوس یا صفحه کلید میتواند بهصورت بیسیم به لپ تاپ متصل شود. یک لپ تاپ همچنین میتواند از طریق بلوتوث به گوشی هوشمند متصل شود و از طریق شبکه گوشی همراه، به اینترنت دسترسی داشته باشد. این اتصال معمولا tethering نامیده میشود. بنابراین برای خرید لپ تاپ میتوانید فاکتورهای زیادی را در نظر داشته باشید. علیرغم اینکه دسته بندی خاصی برای جداسازی لپ تاپها وجود ندارد، اما شما بسته به نیاز خود میتوانید به انواع مختلفی از لپ تاپها دسترسی داشته باشید. قیمت لپ تاپ در خرید لپ تاپ اهمیت بالایی دارد و مخصوصا با ظهور لپ تاپهای گیمینگ، بازهی تنوع در قیمت لپ تاپ به شدت افزایش پیدا کرده است. لپ تاپهای گیمینگ گاها از ۱۰۰ میلیون تومان نیز گذر کردهاند، اما شما با یک تحلیل و بررسی دقیق و کمک گرفتن از مقالههای موجود، میتوانید یک لپ تاپ با قیمت مناسب و دربردارنده تمام نیازهای خود تهیه کنید. لپ تاپی برای شما مناسب است که برای کارهای روزانه کاری یا دانشگاهی و سرگرمی شما مناسب بوده و بتوانید بدون نیاز به خرید لپ تاپ جدید در سالهای آینده، بهطور مداوم از آن استفاده کنید. برندهای مختلفی همچون اپل، ایسوس، ایسر، سامسونگ، لنوو، ایسر و غیره اقدام به تولید و عرضه محصولات خود به بازار لپ تاپ کردهاند. این روند سبب شده است که تنوع و رقابت بالایی را بین این برندها شاهد باشیم که همگی به نفع مصرف کننده خواهد بود.

در فروشگاه اینترنتی سریر دیجیتال میتوانید نقد و بررسی جدیدترین لپتاپ ها را بخوانید. برای خرید لپ تاپ با توجه به نیاز و بودجه خود بهترین لپتاپ را پیدا کرده و خریداری کنید. از لپتاپ های مالتی مدیا تا آلترابوک های سبک و لپتاپ های گیمینگ یا همان مخصوص بازی. برای شما در سریر دیجیتال امکان خرید قسطی هم وجود دارد. لپتاپ های مالتی مدیا مناسب افرادی است که برای کارهای روزمره به لپ تاپ نیاز دارند و این لپتاپ ها باصرفه هستند. هر ساله برندهای مختلف مدلهای زیادی از این دست لپتاپ ها تولید میکنند. این نوع لپتاپ ها بیشتر مناسب افرادی است که لپتاپ خود را زیاد جابهجا میکنند. این لپتاپ ها معمولا با ظاهری زیبا و سخت افزار های نسبتا قوی تولید میشوند. معمولا کمپانیهای بزرک تکنولوژی جدید خود رادر این دسته از لپ تاپ ها به نمایش میگذارند. از معروف ترین آلترابوک ها میتوان به سری U ایسوس و یا مکبوک ها اپل اشاره کرد. این نوع لپتاپ ها همیشه طرفدارن خاص خود را داشتند. رقابت اصلی میان شرکتهای بزرگ الکترونیکی بر سر تولید لپتاپ های گیمینگ است. گیمرهای حرفه ای و طراحان معموا به سراغ لپتاپ های گیمینگ میروند. این لپتاپ ها معمولا از به روزترین سخت افزار ها بهره مند هستند. لپ تاپ گیمینگ MSI ام اس آی، لپ تاپ گیمینگ ایسوس بهترین پیشنهادهای ما برای این کاربری است.

این دیوایس کامپیوتر شخصی (personal computer(PC نامیده میشود.

laptopاولین کامپیوتر شخصی همه منظوره و مقرونبهصرفه توسط شرکت IBM ساخته شده است. که به عنوان IBM PC به معنی Personal Computer (کامپیوتر شخصی) نامیده شد. یک تکنولوژی ریزپردازنده است که هر کامپیوتر کوچک و نسبتا ارزانی برای استفاده شخص در خانه یا محل کار بر اساس آن طراحی شده است. این دیوایس کامپیوتر شخصی (personal computer(PC نامیده میشود. کامپیوتر شخصی عبارتاند از: میکرو کامپیوترها، کامپیوتر رومیزی، کامپیوتر لپ تاپ، تبلت و … یک کامپیوتر شخصی، یک کامپیوتر کوچک و کم هزینه است که برای مصارف شخصی یا گروه کوچکی از اشخاص، مورد استفاده قرار میگیرد. واژه کامپیوتر شخصی برای توصیف کامپیوترهای رومیزی مورد استفاده قرار میگیرد. که اغلب به صورت عبارت کوتاه شده acronym PC یا میکروکامپیوتر که معنای انگلیسی آن کامپیوتر شخصی میباشد، بیان میشود. کامپیوترهای شخصی از چه واحدهایی تشکیل شده اند؟ مقدم بر کامپیوترهای شخصی(acronym PC)، کامپیوتر ها برای سازمان های بزرگ که پایانه های نازکی را برای چندین کاربر به یک کامپیوتر بزرگ متصل میکردند که منابع آن بین همه کاربران به اشتراک گذاشته میشد، طراحی شده بود.

laptopبرای خرید لپ تاپ روز جمعه سیاه نیز زمان خوبی است و شما میتوانید در این روز اقدام به خرید لپ تاپ کنید و در خرید خود سود کنید. پس اگر زمان خوبی را برای خرید لپ تاپ میخواهید داشته باشید بلک فرایدی را از یاد نبرید. زمان انتشار لپ تاپهای جدید نیز زمان خوبی برای خرید لپ تاپ میباشد و میتوانیم معامله ای سودمند داشته باشیم. کافیست کمی جستجو کنید و درباره وضعیت بازار لپ تاپ مطالعه کنید. قیمت ارز و تغییرات آن تاثیرات بالایی بر روی قیمت و خرید لپ تاپ دارد، دلیل آن هم این میباشد که لپ تاپ ها از خارج از ایران با ارز خریداری میشوند و واردات آنها انجام میشود. چه زمانی از سال لپ تاپ های جدید به بازار می آیند؟ بیشترین تخفیف ها برای خرید لپ تاپ در چه زمانی است؟ فروشگاه ها در بلک فرایدی (جمعه سیاه)، فصل شروع مدارس و در زمان جشن های سال نو بیشترین تخفیف ها را به مشتریان خود می دهند. آیا زمانی که لپ تاپ جدیدی معرفی می شود، قیمت مدل قدیمی آن پایین می آید؟ تقریباً بله، با معرفی مدل جدید هر لپ تاپ عموماً مدل قدیمی تر لپ تاپ معرفی شده با افت قیمت مواجه می شود. آیا قیمت دلار بر روی قیمت لپ تاپ تاثیر دارد؟ با توجه به وارداتی بودن تمام لپ تاپ ها نوسان قیمت دلار و دیگر ارزها بر روی قیمت لپ تاپ ها به شدت تاثیرگذار است. در این مقاله ما تلاش کردیم تا چند مورد از بهترین زمانها برای خرید لپ تاپ را به شما معرفی کنیم. امیدواریم که اطلاعات مفیدی را در اختیارتان گذاشته باشیم و شما بتوانید لپ تاپ مورد نظر خود را با قیمت مناسب در بهترین زمان بخرید. شما میتوانید برای خرید لپ تاپ و قطعات کامپیوتر به صفحه اصلی لپ مال مراجعه کنید.

  • با وزن ۲.۶ کیلوگرم
  • لپ تاپ مناسب برای برنامه شاد
  • رم یا RAM
  • فضای هارددیسک: 200MB
  • شورای مرکزی
  • مادربرد یا motherboard
  • رزولوشن: Full HD یا ۱۰۸۰ × ۱۹۲۰ پیکسل

laptopبرای خرید لپ تاپ و لپ تاپ به کدام فروشگاه مراجعه کنیم؟ این سوالی است که برای همه خریداران لپ تاپ پیش میآید. کامپیوترهای قابل حمل طرفداران خاص خود را دارد. لپ تاپ به شما کمک میکند تا در هر زمان و مکانی از کامپیوتر شخصی خود استفاده کنید. انجام کارهای روزمره اداری و شخصی، انجام بازیهای کامپیوتری، استفاده از نرمافزارهای مختلف و دیدن فایلهای مالتی مدیا تنها گوشهای از امکانات لپ تاپ است. لپ تاپ asus نامی شناخته شده برای خریداران کامپیوترهای همراه است. این شرکت آمریکایی سالهاست که به تولید انواع لپ تاپها و کامپیوترهای قابل حمل مشغول است. سری k لپ تاپ ایسوس، سری n لپ تاپ ایسوس، سری f لپ تاپ ایسوس و سری x لپ تاپ ایسوس در حال حاضر جزو بهترین مدلهای بازار کامپیوترهای قابل حمل است. برای خرید لپ تاپ گیمینگ میتوانید به سراغ سری f بروید. در صورتی که به دنبال لپ تاپهای با کاربری عمومی و امکانات و قابلیتهای مناسب هستید، میتوانید خرید سری n لپ تاپ asus این را در نظر داشته باشید.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.