28 مدل دکوراسیون خانه ایرانی در سال 1400

راهنمای خرید لوازم خانگی | نظرات درباره لوازم خانگی | معرفی فروشگاه های برتر لوازم خانگی | بررسی فروشگاه های فرش | بررسی فروشگاه های کالای دندانپزشکی

28 مدل دکوراسیون خانه ایرانی در سال 1400

28 مدل دکوراسیون خانه ایرانی در سال 1400

kitchen decorationدکوراسیون خانه ایرانی ویژگی های منحصر بفردی دارد که آنرا از بقیه نمونه های موجود در جهان متمایز قفسه برای اتاق خواب می کند. دکوراسیون منزل ایرانی بیشتر به سبک کلاسیک و سنتی گرایش داشته و در عین زیبایی، جلوه ای فاخر و باشکوه از خود بنمایش می گذارند. تقریبا جزء جدایی ناپذیر دکوراسیون هر منزلی در ایران، فرش ها و قالی های ماشینی یا دست باف گران بها هستند. فرش یکی از اصلی ترین نشانه های شناخت هنر و فرهنگ ایرانی در میان مردم کشورهای دیگر نیز بوده است. از دیرباز فرش یکی از نشانه های قدرتمند فرهنگی مردمان ایران زمین بوده و هست و اگر قرار بر فخرفروشی! بر مردم سایر کشورها باشد معمولاً یکی از مهمترین گزینه ها، فرش است. بعداز فرش ها، مبلمان سبک سنتی و کلاسیک نیز از جمله وسایلی است که اکثر خانه های ایرانی در قسمت پذیرایی از آن استفاده می کنند. دکوراسیون اتاق پذیرایی نزد ایرانیان اهمیت بسیار زیادی دارد و شاید دلیل اصلی انتخاب مبلمانی لوکس و باشکوه به سبک سنتی در این مکان هم همین باشد. مبل های استیل در ایران سابقه بسیار طولانی و قدیمی دارند و به همین دلیل حساسیت بروی زیبایی و اصالت در مدل های جدید مبل استیل نیز کاملا دیده می شود. ترکیبِ وسایلی مانند مبلمان سلطنتی و کلاسیک در کنار انواع فرش زیبا می تواند همان دکوراسیون خانه ایرانی ناب و بی نظیری باشد که هر طراح خلاق و ایده پردازی در ذهن خود دارد. در کنار این دکوراسیون زیبا «نورپردازی مناسب» و به دور از زیاده روی را هم باید مد نظر قرار داد.

  • کفپوش در طراحی دکوراسیون
  • طراحی باید طبق مساحت و اندازه مکان مورد طراحی باشد
  • ساده و مینیمال
  • تشک: ۱.۵ میلیون تومان
  • نوستالژی ها

kitchen decorationتفاوت اصلی بین مبل کلاسیک و سلطنتی را می توان در ابعاد و اندازه این دو مبل دانست ؛ مبل سطنتی از نظر ابعاد بزرگ تر از مبل کلاسیک است. مبلمان کلاسیک راحتی نیز طرفداران خاص خود را دارد که هارمونی جالبی را فراهم می آورد و باعث ایجاد فضای دلنشین در منزل می شود. انتخاب مبل کلاسیک راحتی با در نظر گرفتن معیارهای مختلف نیازمند دقت و اطلاعات کافی می باشد. مبل کلاسیک راحتی از آن نوع مبلمان هایی است با توجه به سبک دکوراسیون منزل با انتخاب هوشمندانه روحیه شما را برای چیدمان دکوراسیون بیشتر می کند . جمع و جور و با دقت در کنار هم قرار دادن مبلمان هم در بازتر شدن فضای موجود کمک زیادی می کند. مبل کلاسیک راحتی مناسب آن دست از افرادی است که به دنبال مدل هایی هستند که زیاد رسمی نباشد و در جمع های خانوادگی و خودمانی استفاده کنند. روکش این مبل حس راحتی و رضایت را در شما ایجاد می کند.

در طرح و رنگهای مختلفی قابل اجرا است.

kitchen decorationعایق حرارتی خوبی است. نمایی چشمگیر به فضای داخلی میبخشد. یکی از ویژگیهای شیشه بزرگتر جلوه دادن فضای کوچک است، که سقف شیشه نیز این کاربرد را دارد. در طرح و رنگهای مختلفی قابل اجرا است. نصب شیشه به دقت بالا و کارگران ماهر نیاز دارد. به علت مشاهده راحت گرد و غبار ر روی شیشه، این سقف نیاز به نگهداری و تمیز کردن مداوم دارد. قیمت آن گران است. یکی از قدیمیترین روشها برای به جریان انداختن نور در خانه، استفاده از آینه است. اگر سری به کاخ گلستان و اتاق آینه در تهران بزنید، نمونهای بینظیر از آینه کاری مشاهده خواهید کرد. این روزها از آینه در بخشهای مختلف خانه استفاده میشود که آینه کاری پذیرایی بسیار متداول است. به عنوان مثال برای پسزمینهی لوستر پذیرایی به جای گچبری خاص، از آینه کاری استفاده میشود و آن را به شکل دایره، مستطیل یا اشکال هندسی نامتقارن در میآورند. آینه کاری سقف پذیرایی چند مزیت دارد که مهمترین مزیت، نورانیتر کردن محیط است.

  1. از یک مکعب متحرک استفاده کنید
  2. ترمز درب
  3. بازار جهانی مسکن
  4. تعداد اتاق خواب: دو خوابه
  5. استفاده از فضای زیر تخت و خالی
  6. محصولات غذاخوری
  7. امتیازات آشپزخانه های اوپن برای خانه های بچه دار

kitchen decorationشما باید متناسب با بودجهای که برای خرید تخت خواب درنظر گرفتهاید، تشکی را برای تخت خود استفاده کنید که به سلامت شما آسیبی نرساند. بهویژه در تخت خواب دو نفره انتخاب تشک مناسب بسیار مهم است. وزن شما، قد شما و استحکام و جنس تشک تخت، عامل مهمی در انتخاب آن بهشمار میرود. سایزهای کویین، کینگ، فول سایز و دو نفره اندازههای استاندارد تشک تختها هستند و باید در هنگام خرید به این سایزها توجه داشته باشید. تختی که شما بر روی آن میخوابید باید بتواند وزن شما و همچنین وزن مداوم تشک را تحمل کند. اگر قصد خرید تختهای جکدار را دارید، باید به استحکام قطعات جک دقت زیادی داشته باشید. پیش از خرید تخت حتما از کیفیت و استاندارد پایههای تخت و قطعات جک برای تختهای جکدار مطمئن شوید. ویژگیهای عمومی معرفی شده برای انتخاب تخت، به شما در خرید تخت مناسب کمک زیادی میکنند. اما انتخاب بهترین تخت خواب برای شما به وضعیت مالی، سلیقه و متراژ اتاق خواب شما بستگی دارد. بنابراین بهترین تخت خواب برای شما تخت خوابی است که علاوه بر داشتن ویژگیهای یک تخت استاندارد، با شرایط شما کاملا منطبق باشد. اگر بهدنبال مرجعی برای خرید بهترین تختخواب و سرویس خواب میگردید، ما به شما فروشگاه اینترنتی ایران دکور را پیشنهاد میکنیم. ایران دکور یکی از برترین مراجع خرید اینترنتی انواع آیتمهای مبلمان و دکوراسیون است که طیف وسیعی از برندهای تخت خواب را در اختیار شما قرار میدهد. برای خرید و یا آگاهی از ویژگیهای محصولات این فروشگاه کافی است به صفحه اصلی این سایت مراجعه کرده و از طریق منو دستهبندی محصولات مورد علاقه خود را مشاهده و بررسی کنید.

دکوراسیون خانه

رنگهایی از یک تناژ معمولا بهترین راهحل ایجاد هماهنگی در فضا محسوب میشوند. در دکوراسیون داخلی آشپزخانه به چه نکاتی توجه کنیم؟ آشپزخانه قلب خانه! همین یک جمله کافی است تا اهمیت این فضا مشخص شود، پس آشپزخانه را باید خیلی با دقت دکور کرد. اگر در گذشته آشپزخانه صرفا برای پخت و پز و نهایتا نگهداری از مواد غذایی استفاده میشد، الان به مرکز خانه تبدیل شده و علاوه بر عملکردهای اصلی، محلی برای وقتگذرانی اعضای خانواده هم است؛ میز یا بار برای صبحانه، انجام تکالیف بچهها یا فرصتی برای کتاب خواندن در تنهایی و رسیدگی به کارهای متفرقه همگی در آشپزخانه انجام میشود. پس بهتر است دکوراسیون آشپزخانه چه ویژگیهایی داشته باشد؟ شاید آشپزخانه یکی از مکانهایی باشد که سبک دکوراسیون داخلی در آن بیشترین نمود را دارد، چون در ظاهر فضا کاملا تفاوت ایجاد میکند. سبکهای سنتی و کلاسیک پر از جزئیات، حکاکی، خط و خطوط تزئینی هستند، در صورتیکه آشپزخانههای مدرن در نهایت سادگی اجرا میشوند.

استفاده رنگهای متنوع و شاد در این سبک کاملا مشهود است. دکوراتیوهای چوبی به سبک هندی به همراه رنگهای متنوع مانند قفسه های چوبی ، کمد های چوبی می تواند نشاط و شادابی را در این سبک زنده می کند. این نوع سبک طراحی ریشه در فرهنگ مردم آسیایی شرقی دارد و یکی از برترین سبک ها در طراحی داخلی خانه است. لازم به ذکر است که این سبک تاکید بسیاری زیادی بر ارتباط با طبیعت داشته و بر پایه ایجاد هارمونی و تعادل با طبیعت می باشد. در این نوع سبک طراحی به نور توجه بسیار زیادی شده و یک خانه با این سبک باید پر از نور باشد. یکی از ویژگی های این سبک انتخاب گیاهان گلدار، ساده و سبز همراه با رنگ های ملیح است. سبک رترو در واقع سبکی تلفیقی از چند سبک است و محدود به منطقه و زمان خاصی نیست. در واقع در سبک رترو دکوراسیون مدرن با استفاده از لوازم قدیمی است. در این سبک تنوعی از رنگ را مشاهده می کنید . اکسسوری ها نیز متوع و با رنگ های شاد انتخاب می شوند. طراحی داخلی به سبک رترو فضایی شاد و پر انرژی را خلق می کند.

راهنمای مخفی استالین یوسف برای دکوراسیون خانه

kitchen decorationکودکانی که می توانند رنگ ها را در سنین ملایم متمایز کنند، به سختی در سنین بالا دچار اشتباه می شوند. این کار بچه ها را تشویق می کند تا بیشتر از دستان خود استفاده کنند و جسارت بازی با ابزارهای مختلف را به دست آورند. مهمتر از همه، این رنگ های رنگین کمان دستی برای آرام کردن کودک در زمانی که مشغول هستید زیبا هستند. چرا باید برای یک بازی کودک خریداری شده از فروشگاه هزینه زیاد بپردازید در حالی که می توانید با استفاده از مواد بازیافتی در خانه آن را بسازید؟ شما فقط به چوب و چند ابزار دستی مانند اره دستی و مته نیاز دارید. همچنین برای صاف کردن سطح سازه به یک سمباده درشت نیاز دارید. بسته به در دسترس بودن فضا، شما مختار هستید که انتخاب کنید تا چه اندازه بلند شود. به یاد داشته باشید، اگر بچه ها فعالیت های این مدلی را دوست ندارند، می توانند از این سازه به عنوان چارچوب چادر بازی استفاده کنند.

همه اینها تداعیکننده سبک مدیترانهای هستند.

پالت رنگی خنثی و رنگهای مکملی مثل یاسی، سبز و آبی بیشترین استفاده را در این کابینت آشپزخانه کوچک بدون اپن سبک دارند. سبک اسکاندیناوی بیشتر در کشورهای دانمارک، سوئد، فنلاند، نروژ و ایسلند مورد استفاده قرار میگیرد. مواد طبیعی، تزئینات و جزئیات حداقلی، پالت رنگی سیاه وسفید و نهایتا رنگهای آبی و خاکستری، خطوط منحنی و طرحهای ارگانیک ویژگیهای بارز سبک اسکاندیناوی است. تا حالا به دکوراسیون داخلی کشورهای ایتالیا، یونان و اسپانیا دقت کردهاید؟ ترکیب آبی و سفید یونانی، در کنار طرحهای الهام گرفته از سبک مراکشی و طاق و قوسهای ایتالیایی فضایی صمیمی و دلنشین ایجاد میکنند. همه اینها تداعیکننده سبک مدیترانهای هستند. آرتدکو در قرن بیستم غوغایی به پا کرد و انقلابی بود در زمانی که سبک ویکتوریایی میدان داری میکرد. اشکال هندسی در این سبک دکوراسیون بیشتر استفاده میشود و اغلب از فلزات و شیشه و آینه ساخته میشوند. فضاهای آرتدکو پر است از زرق و برق و ظرافت که در کنار نقاشیهای جذاب هنر خاص خودش را رقم میزند. سبک یا مکتب ذن ریشه در فرهنگ ژاپنی دارد و خب در آسیای شرقی بیشتر از هر جای دیگر طرفدار پیدا کرده.

در این روش فضای سالن به شکل مربع است و نسبت به روش مستطیلی چیدمان شیک تری دارد چون می توان همه ی اشیاء را روبروی هم و نزدیک بهم چید. در این روش سالن به شکل مستطیل طراحی می شود و می بایست وسایل کنار هم چیده شود و مبلمان ال بیشترین کاربرد را برای چنین سالن هایی دارد. سالن ال شکل نیز طوری است که می توان اشیاء را به صورت ترکیبی چید . مثلاً مبلمان را در یک بخش سالن، میز غذاخوری را در یک بخش دیگر و در کناره ها اشیاء دکوری، گلدان، میز تلویزیون و کمد دیواری قرار داد. بازسازی ساختمان یا واحد آپارتمانی زمانی انجام می شود که ساختمان یا واحد سالهای قبل ساخته شده است . تجهیزات و شیرآلات آن کیفیت خود را از دست داده اند. بازسازی منزل کاری دشوار است و خودتان نمی توانید انجام دهید . برای راحتی می توانید کار را به گروه بازسازی منازل بسپارید.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.