سبک ترین لپ تاپ ها؛ ۱۰ مدل از برندهای متداول در ایران

راهنمای خرید لوازم خانگی | نظرات درباره لوازم خانگی | معرفی فروشگاه های برتر لوازم خانگی | بررسی فروشگاه های فرش | بررسی فروشگاه های کالای دندانپزشکی

سبک ترین لپ تاپ ها؛ ۱۰ مدل از برندهای متداول در ایران

سبک ترین لپ تاپ ها؛ ۱۰ مدل از برندهای متداول در ایران

laptopلپتاپ ASUS VIVOBOOK PRO 14X OLED یکی دیگر از سبک ترین لپ تاپ های بازار است و برای افرادی که کارهای تقریبا سنگین مثل تدوین انجام میدهند و یا از نرمافزارهایی مانند فوتوشاپ استفاده میکنند، بسیار مناسب و کاربردی است. صفحه نمایش این لپتاپ ایسوس نرخ تازهسازی 90 هرتز دارد و نرخ رفرش مناسب این لپتاپ به افزایش کیفیت تصویر کمک میکند. این کامپیوتر قابل حمل ASUS حسگر اثر انگشت برای باز و بسته کردن دارد و از یک باتری 3 سلولی لیتیومی برخوردار است. مدت ماندگاری شارژ این باتری نیز بین 1 تا 3 ساعت است. درگاههای ورودی این لپتاپ شامل دو پورت USB Type-C، HDMI و دو پورت USB3 و USB2 میشود. وزن لپتاپ DELL LATITUDE 9410 2-IN-1 LAPTOP تنها 1.36 کیلوگرم است. صفحه نمایش این لپتاپ DELL بسیار منعطف و قادر به چرخش 360 درجهای است. این لپتاپ دل دارای درگاه ورودی HDMI و USB 3.2 است. کمپانی دل در این کامپیوتر قابل حمل خودش 2 بلندگو استریو به کار برده است که به افزایش کیفیت صدای خروجی کمک بزرگی میکند. باتری این محصول دل نیز 4 سلولی و از نوع لیتیوم یونی است. لپتاپهای سبک زیادی در بازار وجود دارند ولی همه آنها دارای سختافزار مناسبی نیستند. به همین دلیل و برای کمک به انتخاب شما، در این مطلب 10 مدل از برترین آنها را معرفی کردیم و مشخصاتشان را بیان نمودیم. برای خرید لپتاپ میتوانید به سایت فروشگاه نورنگار مراجعه کنید.

لپ تاپ برای دلار

laptopدر واقع تمامی سطوح لپ تاپ از جمله خط و خشها، ضربه دیدگیها باید مورد بررسی قرار گیرند و از سالم بودن صفحه مانیتور اطمینان حاصل کنید. 2. در گام بعدی باید پورتهای لپ تاپ استوک را به خوبی بررسی کنید. لازم به ذکر است که پورتهای لپ تاپ به برد اصلی متصل بوده و به هیچ عنوان قابل تعویض نمیباشند؛ بنابراین باید از سلامت پورتهای لپ تاپ اطمینان حاصل کنید. مهمترین پورتهای لپ تاپ USB و HDMI هستند که باید پیش از خرید لپ تاپ استوک مورد بررسی قرار گیرند. 3. بخش درایو ODD یا همان DVD RW/ROM را بررسی و تست کنید؛ زیرا در صورت خراب بودن این بخش از لپ تاپ؛ مشکلات متعددی پیش میآید و هزینه زیادی دارد. 4. هارد دیسک، حافظههای ذخیره سازی و درایوهای SSD باید مورد بررسی قرار گیرند که به همین منظور میتوان از نرم افزارهایی مانند HD Sentinel استفاده کرد. 5. از آنجایی که کیبورد و تاچ پد لپ تاپ پرکاربردترین قسمتهای لپ تاپ هستند، احتمالا خرابی این قسمتها نیز بالا است؛ بنابراین هنگام خرید لپ تاپ استوک از سلامت تاچ پد و صفحه کیبورد آن مطمئن شوید.

laptopاصطلاحاً به افرادی که پیش از ظهور تجاری رایانهها محاسبههای ریاضی را انجام میدادند، کامپیوتر انسانی گفته میشد. آنها معمولاً تحت هدایت یک فیزیکدان بودهاند. هزاران رایانه در تجارت، دولت و تشکیل یک تحقیق کار میکردند یا استخدام شده بودند. بیشتر این کاربران رایانه خانمها بودهاند که مدرک رشته حسابان داشتهاند. تعدای از آنها برای سالنامهها محاسبات نجومی را انجام میدادند. بعد از دههٔ ۱۹۲۰، بیان ماشین محاسبات، به ماشینی که کار یک رایانه انسانی را انجام میداده اطلاق میشدهاست. البته در اوایل دههٔ ۵۰ میلادی هنوز اصطلاح ماشین رایانش (Computing machine) برای معرفی رایانهها بهکار میرفت، پس از آن عبارت کوتاهتر کامپیوتر (Computer) بهجای آن بهکار گرفته شد. واژهٔ «کامپیوتر» از سال ۱۳۴۱ وارد زبان فارسی شد. ورود رایانه به ایران در اوایل دهه ۱۳۴۰ بود و واژهٔ رایانه که از "رایانیدن" به معنای "مرتب کردن، سازمان دادن" گرفته شده، در دو دهه اخیر در زبان فارسی رایج شدهاست.

  • ۱ ترابایت HDD و ۲۵۶G NVMe SSD
  • عملکرد خوب
  • صفحهنمایش ۱۳ و ۱۴ اینچی و گاهی ۱۲ اینچ
  • ۸ گیگا بایت رم با سرعت ۳۲۰۰
  • استفاده هایی که از لپ تاپ می توان کرد

در سیستمهای رندر علاوه بر قدرت کارت گرافیک، میزان رم GPU نیز اهمیت زیادی دارد. علاوه بر کارت گرافیک، هر چه میزان رم یک کامپیوتر رندرینگ بالاتری باشد، سرعت بالاتری را تجربه خواهید قیمت لپ تاپ hp کرد. این رایانهها، برای کاربردهای نسبتا سادهتری طراحی میشوند. سیستمهای خانگی، قابلیت پخش فیلم، عکس، اجرای انواع نرمافزارهای سبک و بازیهای معمولی را دارند و میتوان از آنها برای تایپ، سرچ در اینترنت و چتکردن استفاده کرد. اگر هزینه یک رایانه گیمینگ برای شما بالا است، میتوانید بهجای خرید کامپیوتر گیمینگ، یک سیستم خانگی را برای کاربری ساده خود انتخاب کنید. سیستم سرور نیز نوعی رایانه است که تمام قطعات آن مانند سیستمهای گیمینگ و ایستگاه کاری، کارایی بالا دارند. رایانههای سرور، ظرفیت ذخیرهسازی زیادی دارند، بهطوریکه قادر هستند تا بیشترین مقدار دادهها را ذخیره کنند. برخی از رایانههای سرور را به ایستگاه کاری نیز میتوان تبدیل کرد. انواع سختافزار کامپیوتر چیست؟ سختافزار، به بخشهایی از رایانه مانند صفحه کلید و ماوس گفته میشود که ساختار فیزیکی دارند و شامل تمامی قطعات داخلی و خارجی رایانه میشوند.

از لپ تاپ استفاده کنید - این نکات را بخوانید 3

laptopدر حال حاضر شگفت انگیزترین لپ تاپ های برند ایسوس را میتوانید در دستهبندی لپ تاپ ایسوس Core i9 پیدا کنید. این لپ تاپها براساس قدرت و عملکرد حقیقتا فوق العاده هستند و میتوانید برای انجام کارهای حرفهای و تخصصی خود از آنها کمک بگیرید و تجربهی کاربری فوق العاده ای داشته باشید. تا به اینجای کار در مورد لپ تاپ های ایسوس با پردازندهی intel صحبت کردیم. اما این کمپانی در زمینهی تولید لپ تاپ با پردازندهی AMD نیز موفق عمل کرده است و لپ تاپ ایسوس Ryzen 5 در سریها و مدلهای مختلف حاکی از این موضوع است. این لپ تاپها نیز به نسبت قیمت مناسبی دارند و میتوانید برای انجام امور دلخواه خود از آنها کمک بگیرید. قطعا در بین جستجو در بین مدلهای مختلف لپ تاپ ایسوس با لپ تاپ ایسوس Ryzen 7 نیز رو به رو خواهید شد. لپ تاپی که مجهز به یکی از پردازندههای قدرتمند amd است و چه از نظر کارایی و چه از نظر اقتصادی ارزش خرید را دارد.

laptopرایانه شخصی کوچک، سبک و قابل-حمل گفته می شود. فرهنگستان زبان فارسی عبارت رایانه کیفی را به جای "لپ تاپ" پیشنهاد داده است. وزن لپ تاپ معمولاً بین ۱ تا ۷ کیلو است که به اندازه و مواد مصرف شده در ساخت آن بستگی دارد. این رایانه کوچک تر از رایانه های رومیزی است و می تواند با یک باتری کار کند یا از یک آداپتور AC/DC خارجی تغذیه شود. بسیاری از آن ها چند سلول ۳ ولت دارند که در اجرای عملکرد ساعت و دیگر فرایندها در هنگام قطع برق مفید است. لپ تاپ ها به طور کلی دارای همان اجزایی هستند که در یک رایانه رومیزی وجود دارد ولی با این تفاوت که تا جای ممکن از وزن و اندازه آن ها کاسته شده است. لپ تاپ ها دارای صفحه نمایش بلور مایع هستند و چند طرح حافظه در آن ها برای RAM در نظر گرفته شده است. لپ تاپ ها دارای یک صفحه کلید سرخود هستند و یک ماوس نیز روی صفحه زیرین ولی می توان صفحه کلید و ماوس خارجی و جداگانه نیز به آن ها متصل کرد.

اولین چیزی که در مورد لپتاپ Acer ASPIRE S5-371-7270 نظر هر فردی را جلب میکند، جنس بدنهی آن است؛ زیرا بدنه این کامپیوتر قابل حمل از آلومینیوم ساخته شده است. آلومینیوم هم استحکام بالایی دارد و هم وزن سبکی دارد. این لپتاپ برای کاربری عمومی و سبک مناسب و قابل کاربرد است. تاچ پد این لپتاپ ایسر حساسیت بسیار بالایی دارد و از فرمانهای چند لمسی به سرعت پشتیبانی میکند. کیبورد این کامپیوتر قابل حمل دربرابر تورفتگی یا فشار مقاوم است. این محصول ایسر باتری لیتیوم پلیمر با ظرفیت 4030 میلیآمپر ساعت دارد که با یکبار شارژ 11 ساعت میتواند کار کند. اسپیکرهای داخلی این لپ تاپ مجهز به تکنولوژی Dolby Home Theater هستند. بهرهمندی از تکنولوژی به افزایش قابل توجه کیفیت صدای دریافتی کمک میکند. وزن این کامپیوتر قابل حمل نیز 1.3 کیلوگرم و در ابعاد 14.47 در 228.6 در 327.6 میلیمتر است. لپتاپ ASUS ZenBook 14 UX433FA یکی دیگر از سبک ترین لپ تاپ های موجود است که بدنهی فلزی دارد و ضخامت قاب بدنهی آن 3 میلیمتر است و باعث فشردهتر بودن آن نسبت به دیگر لپتاپهای همردهاش شده.

laptopمعمولا افرادی دنبال این دسته از لپ تاپ ها هستند که نیاز به سخت افزار قوی و کار با نرم افزار های سنگین ندارند . پس شما نباید از این لپ تاپ ها انتظار اجرای نرم افزار های طراحی و مهندسی را داشته باشید . یکی از چالش های برنامه نویسان انتخاب یک لپ تاپ مناسب برای کار کردن است که باید از کانفیگ خیلی خوبی برخوردار باشد. با توجه به قیمت ارز و شرایط اقتصادی حال حاضر خرید لپ تاپ های عادی بسیار پر هزینه است. خرید رم استوک کامپیوتر یا به اختصار RAM برای کامپیوتر هم مثل سایر قطعات کامپیوتر نیاز به تحقیق و بررسی دارد. در این مقاله از سایت فروشگاه استوک شاپ قصد داریم شما را با اطلاعات و اصطلاحاتی در مورد خرید رم استوک کامپیوتر آشنا کنیم . در این مقاله به ارائه سه روش و یک سری نکات در رابطه با نصب ویندوز 11 روی سیستم های قدیمی می پردازیم. در این مقاله چندین راهکار برای بالا بردن سطح امنیت وای فای به شما ارائه می کنیم. در این مقاله قصد داریم تا درباره ی هر یک از فرمت های FAT32 و NTFS و ویژگی های هریک با شما صحبت کنیم پس با ما همراه باشید. محصولات تولید برند وسترن دارای رنگ بندی های مختلفی هستند که هر یک از این رنگ ها بیانگر مشخصات آن محصول می باشد که در ادامه به خصوصیات رنگ آبی و سبز می پردازیم. یکی از مهم ترین فاکتور ها قبل از خرید لپ تاپ استوک یا هر سیستم کامپیوتری دیگری تشخیص نسل پردازنده آن سیستم می باشد. برای اطلاع از چگونگی تشخیص نسل پردازنده سیستم خود در ادامه این مقاله با ما همراه باشید.

  • پردازنده Ryzen 7 3700U
  • مناسب برای بازی، برنامههای سنگین رندرینگ، طراحی
  • ۱۶ گیگا بایت رم با سرعت ۲۶۶۶ قابل ارتقا به ۶۴ گیگ
  • حافظه رم RAM 4GB DDR4
  • روش شارژ باتری لپ تاپ

laptopلپ تاپ های تولید لنوو به طور مداوم در رتبهبندی بهترینهای بازار قرار میگیرند. لنوو برای همه کاربران، لپ تاپ میسازد. تولیدات لنوو از لپتاپهای تجاری و عالی سری تینک پاد گرفته تا لپ تاپ های شیک یوگا و سری مقرونبهصرفه آیدیاپد را شامل میشود. لنوو گیمرها را هم فراموش نکرده است و سری قدرتمند لژیون را برای آنها تولید میکند. این برند چینی، پرفروشترین لپ تاپ های بازار را در اختیار خود دارد. اگر شما هم لپ تاپ لنوو میخواهید بخرید، حتما توجه کنید که لپ تاپ های این برند نسبت به قیمت خودشان ارزش خرید بسیار بالایی دارند. ایسر در حال حاضر یکی از بزرگترین برندهای تولیدکننده لپ تاپ در بازار محسوب میشود. بسیاری از افراد ایسر را به دلیل تنوع گسترده محصولات آن دوست دارند. قیمت لپ تاپ ایسر شامل طیف گستردهای است و برای هر نوع بودجهای، یک گزینه دارد. سری پریدیتور ایسر یکی از محبوبترین لپ تاپ های مخصوص بازی به شمار میرود.

حقیقت ممنوع در مورد رایانه که توسط یک حرفه ای قدیمی فاش شد

اگر شما هر گونه سوالی در رابطه با کجا و نحوه استفاده از لپتاب استوک دارید، می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.