تلویزیون ال جی 55 اینچ مدل UN8060

راهنمای خرید لوازم خانگی | نظرات درباره لوازم خانگی | معرفی فروشگاه های برتر لوازم خانگی | بررسی فروشگاه های فرش | بررسی فروشگاه های کالای دندانپزشکی

تلویزیون ال جی 55 اینچ مدل UN8060

تلویزیون ال جی 55 اینچ مدل UN8060

تلویزیون ۵۵ اینچ الجی مدل un8060نیز مانند دیگر تلویزیونهای الجی در یک قاب باریک با ضخامت بسیار کم طراحی شده که به دلیل داشتن فریم باریک، اندازه تلویزیون بزرگتر از اندازه واقعی آن به نظر میرسد. ظرافت و کیفیت بالای این نمایشگر موجب شده تا به راحتی در هر فضا و مکانی بتوان از آن استفاده نمود. این تلویزیون میتواند بر روی پایههای دو شاخهای شکل خود بر روی میز قرار بگیرد یا با استفاده از یک براکت بر روی دیوار نصب گردد. این تلویزیون دارای ویژگیهای منحصر به فردی است که سبب شده تا بهترین تصاویر را به مانند صفحه سینما مشاهده کنید. تلویزیون دارای زاویه دید گستردهای است که در تلویزیون های معمولی این زاویه دید هرگز به وجود نمی آید؛ زیرا در این تلویزیون نور پس زمینه الایدی وجود داشته و در محیطهای روشن عملکرد بسیار خوبی از خود نشان میدهد. همچنین دقت رنگ صد در صد تا زاویه ۶۰ درجه در تلویزیون تضمین شده که در هنگام تماشای تلویزیون به صورت دسته جمعی کیفیت تصاویر هیچ مشکلی ندارد.

می توانید مدل های 55، 65 و 75 اینچی را انتخاب کنید.

lg tvکیفیت تصویر واقعی تلویزیون های ال جی در تلویزیون های سایز متوسط شروع به نشان دادن می کند. در 55 اینچ، تلویزیون هایی با صفحه نمایش UHD مانند تلویزیون هوشمند ال ای دی 55 اینچی ال جی با فناوری نانوسل پیدا خواهید کرد. در تلویزیونهای OLED با اندازه متوسط، تنوع زیادی برای انتخاب وجود دارد. همانطور که تلویزیونهای OLED الجی سری A، B، C و G نامگذاری میشوند که هر کدام کمی بهتر از قبلی هستند. در تلویزیون های سایز متوسط ال جی می توانید بهترین تلویزیون های LCD را نیز مشاهده کنید. اگر تمایلی به OLED ندارید، تلویزیونهای UHD هوشمند سری 90 الجی NanoCell انتخاب خوبی میباشند. می توانید مدل های 55، 65 و 75 اینچی را انتخاب کنید. درضمن اکثر LCDها مانند تلویزیون های سری 99 ال جی نیز وضوح 8K را ارائه می دهند. ال جی توانسته بهترین تلویزیون های بزرگ بازار را ارائه دهد. ما هر تلویزیون بالای 75 اینچ را به عنوان تلویزیون بزرگ دسته بندی میکنیم.

lg tvو می توانید از تلویزیون در زمان هایی که به صورت عامیانه بگوییم برق ضعیف است , لذت ببرید. 4: حالت سینما , یک حالت بسیار جذاب است. و با فعال کردن آن تجربه ای نزدیک به فضای سینما را خواهید داشت. 5: حالت ورزش , با این حالت جذاب به استادیوم بروید و از تماشای یک مسابقه جذاب نهایت لذت را ببرید. 6: حالت بازی , این حالت مخصوص گیمر هاست. رنگ سفید را با واضح ترین کیفیت ممکن به نمایش می گذارد. بهترین تجربه ای که می توانید از یک بازی کسب کنید را در اختیارتان قرار می دهد. 7: حالت سازنده فیلم , زمانی این حالت را فعال کنید که می خواهید داخل تصویر محو شوید. 8: LIGHT ROOM , زمانی این حال را روشن کنید که تلویزیون در یک اتاق بسیار روشن است. 9: DARK ROOM , این حالت را هم در اتاق های تاریک به کار ببرید.

خرید Lg Tv

lg tvیکی از فناوریهایی که از هوش مصنوعی بهره گرفته است و در زمینه تصویر نقش بسزایی دارد AI Brightness Control است که در ایجاد بهترین حالت روشنایی برای صفحه نمایش تلویزیون 55UQ81006 نقش دارد. این فناوری به کمک سنسورهای مخصوص میزان روشنایی محیطی را بررسی میکند و سپس بر طبق آن بهترین حالت از روشنایی را برای تلویزیون ایجاد میکند در نتیجه میتواند تصاویری درخشان را در معرض دید مخاطبان قرار دهد. الجی در کنار صدا و تصویر از هوش مصنوعی برای ایجاد امکانات کاربردی و پیشرفته بهره برده است و ThinQ AI راحتی همهجانبه را برای استفاده از دستگاه شما ایجاد میکند. محتواهای روز دنیا در تعداد و تنوع بالا را با سیستم عامل webOS در اختیار داشته باشید و بر طبق سلیقه و علایق خود همواره محتوایی جهت تماشا را آماده کنید. علاوه بر دستیارهای صوتی میتوانید از LG Voice Search کمک بگیرید و با صدای خود به جستجوی محتوا بپردازید و به راحتی در هر فاصبلهای از تلویزیون خود قرار دارید برنامه مد نظر را پخش کنید.

lg tvخدمات OTT، این تلویزیون 2022 الجی را به فضای سرگرمی واقعی برای علاقهمندان به سینما تبدیل میکند. این تلویزیون در واقع با دسترسی به مجموعهای از سرویسهای استریم محتوا از جمله Netflix و Apple TV ارائه میشود. برای دسترسی به فیلم، بازی، محتوای ورزشی، مستند و غیره میتوان از این سرویسها استفاده کرد. برای استفاده از خدمات البته به اتصال اینترنت و خرید اشتراک نیاز خواهد بود. به لطف فناوریهای صوتی پیشرفته روی بخش صوتی تلویزیون الجی 55UQ80006 میتوان به اندازه تصویر آن حساب باز کرد. 2 کانال صوتی در این تلویزیون وظیفهی تولید 20 وات صدا را از سمت پایین به جلو برعهده دارند. برای تولید صدای فراگیر مجازی از فناوری AI Sound بهره گرفته میشود. پردازنده هوشمند تلویزیون با یادگیری از میلیونها نقطه داده صوتی، فرکانسها، صداها و افکتها را بر اساس ژانر بهینه میکند. دستاورد هوش مصنوعی در بخش صدا، تبدیل سیستم صوتی 2.0 کاناله آن به سیستم فراگیر مجازی 5.1 کاناله برای ایجاد صدای فراگیر خواهد بود.

تلویزیون ال جی

تلویزیون OlED LG B2 یکی از بهترین انتخاب ها جهت گیمرهای کنسول میباشد این تلویزیون حالتهای بازی اختصاصی دارد که از فناوریهای فراوانی پشتیبانی میکند و تلویزیون را با نرخ فریم کنسول شما به خوبی مطابقت خواهد داد در نتیجه هیچ چگونه پارگی و لکنتی و روی صفحه تلویزیون مشاهده نمیشود. هنگام فعال کردن حالت بازی در تلویزیون B2 زمان پاسخدهی کمتر از یک میلی ثانیه میباشد به نحوی که واکنشهای آنی را با فشار دکمه شما مستقیما نمایش میدهد. این نوع تلویزیون اولد از سرویسهای ابری Google stadia و ،navidia geforce now پشتیبانی میکند تا بتوانید به راحتی بازی کنید. نرخ تازه سازی در تلویزیون b2 برابر 120 هرتز میباشد. در ضمن کنترل از راه دور دارد و از قابلیتهای صوتی siri, hey google برای کنترل هندزفری بر روی تلویزیون جدید و کنسولهای متصل پشتیبانی میکند. در تلویزیونهای B2 می توانید به صورت همزمان چند کنسول را متصل کنید چون دارای 4 پورت hdmi است و تنها با فشار دادن یک دکمه راحت میتوانید در بین کنسولهای بازی جابجا شوید.

UQ80006 بر پایهی نسخهی آپدیت شده سیستم عامل webOS به انواع سرگرمیهای هوشمند دسترسی دارد. قابلیت جستجوی صوتی الجی (LG Voice Search)، امکان ایجاد پروفایل شخصی به عنوان یک ویژگی جدید و اتصال گوشی هوشمند از جذابترین ویژگیهای اسمارت تلویزیون محسوب میشوند. در ادامهی این قسمت به بررسی کامل این مدل خواهیم پرداخت. تلویزیونی برای خانهی شما و محیط زیست! الجی در طراحی تلویزیونهای 2022 خود از استانداردهای رایج برای ساخت محصولاتی متناسب با محیط زیست پیروی کرده است. بستهبندی تلویزیون 55UQ80006 با استفاده از چاپ تک رنگ و مقوای قابل بازیافت بازطراحی شده است تا به طور ایدهآل از ورود پسماند به محیط جلوگیری شود. از آنجایی که در ساختار این دستگاه از مواد اولیهی باکیفیتی استفاده شده است از دوام بالایی برخوردار خواهد بود. الجی میگوید که طراحی این سری کاملاً در تناسب با دکوراسیون اتاق شما خواهد بود. تلویزیون جدید با ضخامتی تنها در حدود 57.5 میلیمتر از زوایای مختلف زیبا و مدرن به نظر میرسد.

قیمت تلویزیون ال جی

با وجود این فناوریها و کیفیت مثال زدنی تلویزیون 55 اینچ خود در دنیای فیلم و سریال مورد علاقهتان غوطهور شوید. به گیمری حرفهای تبدیل شوید. امکانات گسترده در زمینه گیمینگ و پیشرفته بودن این امکانات و کیفیت بالا در صدا و تصویر اجرای بازی و گیمپلی را از همیشه حرفهایتر میسازد. تلویزیون 55UQ81006 میتواند به خوبی جزییات موجود در دنیای گیم پلی را نمایش دهد و علاوه بر آن با بهرهگیری از تکنولوژیهای کاربردی کاربر را به گیمری حرفهای و پر توان در این زمینه تبدیل کند. یکی از فناوریهای کاربردی در زمینه گیمینگ میتواتد داشبورد بازی و بهینهساز بازی باشد. داشبورد بازی تنظیمات فعلی بازی را در دسترس کاربر قرار میدهد و بهینهساز بازی امکان تغییر تنظیمات را با توجه به نوع بازی به کاربر خواهد داد. در نتیجه بازی مورد نظر شما همواره در بهترین حالت ممکن نمایش داده میشود و به اجرا در میآید. از فناوریهای دیگر که سبب خواهد شد به خوبی دنیای بازی را لمس کنید HGiG است که گرافیک HDR بازی را در بالاترین حد ممکن قرار میدهد و سبب میشود کاربرتصاویر زنده و خیره کننده را در بازی ببیند. پشتیبانی تلویزیون 55UQ81006 از سرویسهای ابری دسترسی سریع کاربران به جدیدترین و حرفهایترین بازیهای روز دنیا را ممکن میسازد. تبحر و توانایی بالای الجی در ایجاد طراحی کارا به قسمت بستهبندی تلویزیون نیز رسیده است و توانسته محصولی متناسب با محیط زیست را وارد بازار کند. الجی در ساخت بستهبندی تلویزیون 55UQ81006 از کارتون قابل بازیافت استفاده کرده است و برای نوشتههای روی آن نیز از جوهر تک رنگ و به مقدار کم بهره برده است. این بستهبندی اکو ثابت کرده طراحی دستگاه یک طراحی همه جانبه است و تلویزیون الجی شما محصولی کارآمد و همه چیز تمام است که تکمیل کننده خانه شما خواهد بود.

برای کسانی که هر گونه نگرانی در مورد دقیقا کجا و همچنین راهنمایی در مورد چگونگی استفاده از خرید تلویزیون LG سری QNED80 ، شما احتمالا می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.