مزایا و معایب تلویزیون شیائومی

راهنمای خرید لوازم خانگی | نظرات درباره لوازم خانگی | معرفی فروشگاه های برتر لوازم خانگی | بررسی فروشگاه های فرش | بررسی فروشگاه های کالای دندانپزشکی

مزایا و معایب تلویزیون شیائومی

مزایا و معایب تلویزیون شیائومی

xiaomi tvشیائومی همینطور بعد از گوشیهای همراه، به ارائه لپ تاپ، تبلت، ساعت هوشمند و لوازم تکنولوژی جانبی میپردازد. به طور مثال تلویزیون شیائومی مدل mi tv 4s سایز 65 اینچ با وجود داشتن قیمت مناسب و کیفیت فوق العاده ، اما خیلی در بین کاربران شناخته شده نیست. شیائومی به طور رسمی فعالیت خود را در زمینه تولید محصولات لوازم خانگی شروع کرده است و زنگ خطر را برای رقیبان اصلی خود به صدا درآورده است. تلویزیون شیائومی مدل q1e سایز 55 اینچ به راحتی میتواند رقیب های خود را در برند های نام برده پشت سر بگذارد و در یک کلام میتوان گفت بهتر از آنها عمل کرده. شیائومی که در ابتدای تولید و معرفی تلویزیون های خود قرار دارد، مدل های بسیاری از این برند چینی در بازار موجود نیستند و همین مسئله باعث می شود تا ارزیابی تلویزیون شیائومی تا حدودی سخت باشد. ولی با همین وجود و با گذشت این مدت زمان کم میشود پی برد محصولاتی مانند تلویزیون شیائومی مدل p1 سایز 55 اینچ کیفیت 4k چقدر بی نظیر هستند و چه مزایای فوق العاده ای دارند.

  • وضوح ۴K
  • تمام شدن باطری ریموت کنترل
  • سه درگاه HDMI
  • بلوتوث ۵
  • پردازنده : MediaTek 9611

xiaomi tvرزولوشنهای بالایی که در 4k ها ارائهشده گویی آنها را برای نمایش جزئیات با دقیقترین حالت ممکن قدرتمند ساختهاند. کنتراست بالا در این نمونهها دیگر حرفی برای کیفیت خوب این تلویزیونها باقی نمیگذارد و پیکسلهای فراوان بهکاررفته که تقویتکننده این کنتراست هستند، قابلیت بهترین کیفیت پخش را با ایجاد نابترین ترکیب از نقاط تیره و روشن فراهم نمودهاند. ازاینجهت فرقی نمیکند از کدام زاویه به تلویزیونهای 4k نگاه کنید، از تمامی جهات بهترین نمایش با بالاترین کنتراست در اختیار شما است. با این توضیحات اگر به دنبال گرفتن قیمت تلویزیون شیائومی 65 اینچ یا 55 اینچ و … هستید و قصد خرید دارید، حتماً گزینش خود را به نمونههای 4k آن تلویزیون شیائومی 55 اینچ مدل mi tv 4s اختصاص دهید. با نگاهی به طرح و قیمت تلویزیون شیائومی 55 اینچ درمییابیم ساختار، متناسب باقیمت ارتقا یافته، بهگونهای که حتی جزئیات بدون کوچکترین کموکاست به بهترین شکل ممکن، کمالی واحد را پدید آوردهاند. این قابلیتهای گسترده چنان پرتعداد هستند که گردآوری آنها در یک فهرست کار سهلی نیست. شاید بتوان امکان ضبط برنامهها بهواسطه 2 گیگ رم موجود در اغلب تلویزیونهای شیائومی را برای دوست داران اینچنین امکاناتی بسیار حائز اهمیت دانست.

ده نمونه های خیره کننده از راهنمای خرید تلویزیون شیائومی زیبا

xiaomi tvمطمئناً با تلویزیون های شیائومی آشنا هستید و می دانید این برند به محض وارد شدن در بازار جایگاه بسیار مناسبی پیدا کرد. محبوبیت برند شیائومی به تازگی بسیار زیاد شده است، به طوری که در تولید تلویزیون هم رقیب برندهای بزرگی همچون ال جی و سامسونگ می باشد. اما چه چیزی باعث غوغا به پا کردن این برند شده است؟ ویژگی مهمی که برای خرید تلویزیون شیائومی وجود دارد این است که در قبال کیفیت تصویری و خدمات منحصر به فردی که دارد، قیمت آن نسبت به دیگر محصولات موجود در بازار بسیار مقرون به صرفه است. حال در ادامه راهنمای خرید تلویزیون شیائومی ما به بررسی مزایا و معایب تلویزیون شیائومی خواهیم پرداخت. تلویزیون های هوشمند شیائومی در قبال امکانات بسیار پیشرفته قیمت بسیار مناسبی دارند. امروزه برندهای مختلفی در زمینه تولید تلویزیونهای هوشمند فعالیت می کنند که از میان آنها می توان به برندهای سونی، ال جی، پاناسونیک، سامسونگ و غیره اشاره کرد.

به واسطهی هوشمند بودن تلویزیون هم میتوانید لیست پخش مورد علاقهی خود را انتخاب و تا حد زیادی در وقت خود برای جستجو، صرفهجویی کنید. تلویزیون شیائومی مدل Q1 علاوه بر ارائهی تصاویر باکیفیت، از سیستم صوتی تحسینبرانگیزی هم برخوردار است. تلویزیونهای Q1 شیائومی، دارای ۶ بلندگو ,۴ بلندگوی میان برد با توان ۲۰ وات و ۲ تویتر با توان ۱۰ هستند. در مجموع توان خروجی در تلویزیون به ۳۰ وات میرسد. پشتیبانی تلویزیون از فناوری Dolby Audio هم تجربهای جدید از صدایی فراگیر و یکنواخت را برایتان رقم میزند. از طرفی، با وجود فناوری DTS-HD در تلویزیونهای شیائومی، صدا از طریق چندین کانال مجازی قابل انتشار است. این میزان از کیفیت صدا، موجب برتری تلویزیون نسبت به تلویزیونهای میانرده در بازار خواهد شد. اتصال راحت و سادهی تلویزیون شیائومی مدل Q1 به گوشیهای هوشمند هم از دیگر امکانات جذاب در آن میباشد. پشتیبانی از قابلیت اشتراکگذاری صفحه (screen mirroring)، موجب میشود تا نمایشگر تلویزیون به مانند یک آیینه برای گوشی هوشمند شما باشد. بنابراین هر محتوایی که در گوشی دارید، به راحتی در صفحهی نمایش تلویزیون مشاهده خواهید کرد. تلویزیون شیائومی 55q1 همچنین مجهز به کروم کست داخلی (Chromecast built-in) و Miracast، برای پخش محتوا از دستگاه تلفن همراه در صفحه نمایش تلویزیون هستند. باید بگوییم که آیکون کرومکست داخلی، شبیه آیکون وایفای است. تلویزیون شیائومی مدل Q1 ساخت چین و مونتاژ کشور چین در سال ۲۰۲۱، از جمله محصولات پیشنهادی فروشگاه اینترنتی سبیلو به شما کاربر گرامیست. طراحی شیک و زیبا در تلویزیون به همراه کیفیت تصویر و صدای فوقالعادهی آن، همه و همه نشان از آن دارند که با سازندهای حرفهای و ماهر در ساخت تلویزیونهای کیولد ۵۵ اینچی شیائومی مدل کیو1 طرف هستیم. خلاصه اینکه، تلویزیون 55Q1 شیائومی، به سبب پشتیبانی از سیستم عامل هوشمند و اندروید 10 در کنار پورت ورودی HDMI 2.1، انتخابی مناسب برای طرفداران تلویزیونهای هوشمند و گیمرها میباشد.

راهنمای خرید تلویزیون شیائومی

و همانطور که از شرکت شیائومی انتظار میرود، تلویزیون شیائومی ویژگیهای بسیار خوب باقیمت مناسب دارند که امروزه قادرند با برندهای مطرح جهان، رقابت کنند. اگر به دنبال خرید تلویزیون شیائومی هستید، این مقاله را تا انتها مطالعه کنید. برای کمک به شما در خرید تلویزیون شیائومی، ما یک راهنمای کامل را آماده کردهایم که در آن خواهیم دید که بهترین مدلهای تلویزیون شیائومی و قیمت آنها چگونه است. چند سالی است که شیائومی روی توسعه تلویزیونهای هوشمند خودکار میکند و اکنون این برند در بازار از محبوبیت بالایی برخوردار است. واقعیت این است که کاتالوگ تلویزیونهای شیائومی موجود، بسیار گسترده نیست. اما شامل چندین مدل و اندازه است که متناسب با نیازهای مخاطبان مختلف تلویزیون شیائومی ۵۵ اینچ q1 است. مهمترین نکته در مورد شیائومی طراحی ظریف و خاص آن است. مثلاً، ابعاد Mi TV 4 در نازکترین نقطه ۴.۹۹ میلیمتر و در ضخیمترین حالت فقط ۴۸ میلیمتر است. ابعاد پایهای که باید جداگانه متصل شود فقط ۲۱۶.۵ میلیمتر است. وزن کلی، با در نظر گرفتن پایه، کمی کمتر از ۲۰ کیلوگرم است.

xiaomi tvبدون شک تلویزیون شیائومی 55 اینچ سری P در کارخانه کالیبره شده است، اما بازتولید رنگ همچنان بدون عیب نیست. کنترل از راه دور بلوتوثی که تلویزیون شیائومی Mi TV P1 استفاده می کند، شبیه به کنترل از راه دور سایر محصولات این برند است. کنترل ریموتی تلویزیون شیائومی سری p شامل دکمه هایی است که به شما امکان می دهد به مهمترین عملکردهای تلویزیون دسترسی پیدا کنید. مهمترین مشکل تلویزیون شیائومی مدل p1 این است که مانند ریموت کنترل اکثر رقبا، تنها دو دکمه برای دسترسی مستقیم به Netflix و Prime Video وجود دارد که آن هم در ایران کاربرد زیادی ندارد. بر اساس سایت teekweekmag آزمایشاتی که بر روی کنسول XBOB سری X صورت گرفته است، پورت HDMI 2 ار تکنولوژی eARC و ALLM استفاده کرده است، اما از VRR پشتیبانی نمی کند. بناربراین نمی توان آن را HDMI 2.1 کامل نامید بلکه آن را Partial می نامند. زمانی که پلاگ را به کنسول بازی وصل کردیم به خوبی سازگاری با Dolby Vision را تایید کرد، اما توانایی تلویزیون را برای کار با HDR10 یا قابلیت اجرای بدون درنگ را درک نکرد.

تلویزیون شیائومی رسیور دار 65 اینچ و سایر اینچ ها به عنوان تلویزیونهای تراز بالا و کاربردی باعث جلب توجه افراد فراوانی شده است. کمپانی شیائومی در زمینه تولید تلویزیون های رسیور دار و بسیار بالاتر از این سطح ها وارد رقابت شده است به نحوی که توانسته از مانیتور گیمینگ نیز تهیه کند. از آنجایی که طراحی یک تلویزیون به عنوان اصلی ترین موارد در هنگام خرید می باشد، هنگام خریداری تلویزیون اگر ظاهری زیبا نداشته باشد و جذاب واقع نگردد، ممکن است آن را نپسندید. در این مطلب نه تنها در مورد تلویزیون رسیور دار شیائومی ( تنظیم رسیور تلویزیون شیائومی ) بلکه فارسی سازی تلویزیون شیائومی نیز توضیح خواهیم داد . لطفا تا آخر با ما باشید. به همین خاطر تلویزیونی را خریداری نمایید که مناسب، جذاب و به روز باشد. تلویزیون شیائومی رسیور دار هوشمند ظاهری ایدهآل دارند و در هنگام خاموش بودن آنها نوار باریک و قاب خاص این تلویزیون بسیار چشم نواز بوده و همگان را در خود خیره میکند.

  • کیفیت تصویر بی نظیر
  • طراحی مدرن و زیبا
  • صدای فراگیر و قوی
  • تلویزیون شیائومی P1
  • رم ۳ گیگابایتی
  • باندل تلویزیون شیائومی 65 اینچی و می ساندبار MDZ-27-DA
  • برخورداری از پورت eARC
  • قیمت ایده آل نسبت به سایر رقبا

یکی از مهم ترین مسائلی که در هنگام خرید تلویزیون از بانه وجود دارد انتخاب برند تلویزیون می باشد. با دیگر برند ها رقابت نماید. کیفیت بالای محصولات ، استفاده از جدیدترین فناوری ها و قیمت پایین محصولات این برند همگی توانسته است امروزه بخش مهمی از بازار را در دست خود قرار دهد. بنابراین اگر قصد خرید تلویزیون شیائومی از بانه را دارید پیشنهاد می کنیم با ما در ادامه این مقاله همراه باشید تا اطلاعات کاملی درباره کیفیت تلویزیون های این برند به شما عزیزان ارائه دهیم. استفاده از روش کپی برداری: مهم ترین دلیل پایین بودن قیمت تلویزیون شیائومی استفاده از روش قرارداد بستن یا خرید تکنولوژی های جدید دنیا از دیگر شرکت ها می باشد. بنابراین با استفاده از این روش که نوعی کپی برداری محسوب می شود می توان قیمت ساخت و در نتیجه قیمت برای مصرف کننده را به مراتب کمتر کرد. البته برای خرید تلویزیون شیائومی در مدل های بالا رده ممکن است شاهد قیمت های بالاتری باشیم که در رده سایر برند ها قرار می گیرد.

گربه‌ها، کانین و تلویزیون شیائومی

اگر دوست دارید این نوشتار را داشته باشید و مایل به دریافت اطلاعات بسیار بیشتر در مورد تلویزیون شیائومی 4s قیمت لطفا به بازدید از وب سایت ما.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.