مجله پزشکی سلامت و بهترین دکترهای قلب عروق و معرفی اصول رژیم غذایی مدیترانه ای

راهنمای خرید لوازم خانگی | نظرات درباره لوازم خانگی | معرفی فروشگاه های برتر لوازم خانگی | بررسی فروشگاه های فرش | بررسی فروشگاه های کالای دندانپزشکی

مجله پزشکی سلامت و بهترین دکترهای قلب عروق و معرفی اصول رژیم غذایی مدیترانه ای

خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، کتاب «سلامت سوسیالیستی در مناظره با نئولیبرالیسم؛ جستارهایی انتقادی در انسانشناسی پزشکی و سلامت» تالیف مزدک دانشور توسط انتشارات انسانشناسی در 346 صفحه و شمارگان 1000 نسخه و قیمت 104 هزار تومان منتشر شد. نویسنده در پیشگفتار آورده است: «روایت درد دانشجوی یکی از شاخههای پزشکی بودن تجربههای انسانی را بارور میکند. اولین بار که به یک کلیشه رادیولوژی خیره میشوی و در میان خطوط سیاه و سفید و سایه روشنهای مبهم، جوابی را میجویی که استادت به راحتی آن را یافته است، از خود میپرسی آیا روزی میرسد که بتوانی از تابلوی گئورونیکای بدن انسان تفسیری مطلوب بنویسی؟ هرچه پیشتر میروی سایه روشنها و رنگهای بدن انسان کم کم از رازهایشان پرده بر میدارند و تغییراتشان معنای بیماری و سلامت به خود میگیرد؛ اما یک سؤال همچنان باقی است؛ چگونه است که پزشکی معنای تقریبا بسیاری از امور را در بدن انسان میشناسد، اما درد و رنج انسانها همچنان ادامه دارد؟ مجله پزشکی سلامت و بهترین دکترهای قلب عروق چگونه است که بدن انسان همچون نقشهای گشوده از لحاظ آناتومی و فیزیولوژی تا این حد شناخته شده و درمان بسیاری از بیماریها معلوم و مشخص است ولی باز هم بیماری به حضور خود در زندگی انسان تداوم می دهد؟
  • مدیران منابع انسانی
  • نیستاگموس یا دودوئک
  • مننژیت ویروسی
  • سلامت اجتماعی
استراحت و خواب: در حالی که فعالیت منظم برای سلامت جسمی ضروری است، استراحت بدن نیز به همان اندازه مهم است. صرف وقت برای استراحت یا چرت کوتاه می تواند به جوان سازی بدن کمک کند. خواب باید در یک محیط تاریک و ساکت انجام شود و باید تقریباً 7-9 ساعت طول بکشد. اگر اخیراً به پزشک یا مربی شخصی مراجعه کرده اید، ممکن است بدانید که ارزیابی سلامت جسمی به روش های مختلفی انجام می شود. ارزیابی های کلی: شامل وزن، شاخص توده بدن (BMI) و آزمایشات روتین پزشکی است. فاکتور خطر بیماری: ارزیابی ها شامل فشار خون، کلسترول و آزمایشات قند خون است. ارزیابی آمادگی جسمانی: شامل بررسی درصد چربی بدن، انعطاف پذیری، قدرت عضلانی و آزمایشات استقامتی است. آیا فعالیت بدنی برای افرادی که مشکلات قلبی دارند مشکلی ایجاد نمی کند؟ برای بیشتر بیماران قلبی، فعالیت بدنی نه تنها مشکلی ندارد، بلکه بخشی از فرایند درمان است! قبل از شروع برنامه ورزشی خود حتماً با پزشک خود صحبت کنید و توصیه های پزشک را دنبال کنید. پزشکی و سلامت چشم↑ Ostbye T, Dement JM, Krause KM (2007). "Obesity and workers' compensation: Results from the Duke Health and Safety Surveillance System". Arch. Intern. Med. 167 (8): 766-73. doi:10.1001/archinte.167.8.766. ↑ "Alabama "Obesity Penalty" Stirs Debate". ↑ Lisa DiCarlo (2002-10-24). "Why Airlines Can't Cut The Fat". ↑ Dannenberg AL, Burton DC, Jackson RJ (2004). "Economic and environmental costs of obesity: The impact on airlines". American journal of preventive medicine. ↑ Lauren Cox (July 2, 2009). "Who Should Pay for Obese Health Care?". ↑ "What is NAAFA". National Association to Advance Fat Acceptance. ↑ "ISAA Mission Statement". International Size Acceptance Association. ↑ ۱۹۵٫۰ ۱۹۵٫۱ Pulver, Adam (2007). An Imperfect Fit: Obesity, Public Health, and Disability Anti-Discrimination Law. Social Science Electronic Publishing. ↑ Neumark-Sztainer D (1999). "The weight dilemma: a range of philosophical perspectives". Int. J. Obes. Relat. Metab. Disord. 23 Suppl 2: S31-7. ↑ "International Size Acceptance Association - ISAA". International Size Acceptance Association. ↑ ۲۰۰٫۰ ۲۰۰٫۱ Flynn MA; McNeil DA; Maloff B; et al.
  • تب کریمه کنگو
  • داروی آ اس آ و پویدون آیدان در اشکال مختلف
  • سرطان کیست کلیه
  • لوپرامید هیدروکلراید قرص خوراکی 2
پیش زمینه و هدف: شب­کاری می­تواند دارای اثرات منفی فیزیکی، روانی و اجتماعی روی زندگی فردی پرستاران بوده و راندمان کاری و عملکرد مراقبتی آن­ها را تحت تأثیر قرار دهد. این مطالعه با هدف بررسی وضعیت سلامت روانی و جسمانی پرستاران شیفت شب شاغل در بیمارستان­های دانشگاه علوم پزشکی استان گلستان انجام گرفت. مواد و روش کار: دراین مطالعه توصیفی 152نفر که شرایط ورود به مطالعه را داشتند؛ به­صورت نمونه­گیری آسان از بین 615 پرستار شب­کار انتخاب شدند. داده­ها از طریق توزیع پرسش­نامه جمع­آوری شد که شامل پرسش­نامه مشخصات فردی و پرسش­نامه در ارتباط با سلامت روانی و جسمانی بود. داده­ها به­وسیله آمار توصیفی و استنباطی تجزیه تحلیل شد. یافته­ها : 52درصد نمونه­های مورد پژوهش سلامت روان مطلوب و 48درصد تاحدی مطلوب داشتند. همچنین نتایج مربوط به سلامت جسمانی نشان داد که 69درصد سلامت جسمانی تاحدی مطلوب دارند و 2درصد سلامت جسمانی مطلوب را دارا هستند. ؛ به­طوری که هرچه سلامت روان کم­تر شود سلامت جسمانی هم کم­تر می­ شود. P ارتباط معنی­داری نشان داده شد. بحث و نتیجهگیری: باتوجه به نتایج لازم است مسئولین به سلامت روان و جسمانی این گروه توجه بیشتری نمایند. حتی­المقدور شیفت ثابت را در برنامه کاری پرستاران قرار دهند تا بلکه بتوانند از عوارض ناشی از شیفت­های در گردش بکاهند. مدیریت مناسب و کارآمد و برنامه­ریزی دقیق شیفت­کاری جهت کاهش عوارض روانی و جسمانی پرستاران پیشنهاد می­شود.

پزشکی و سلامت زندگی

عضویت در این سایت مجانی است. سرویس اطلاعات الکترونیکی برای دسترسی به مجلات تمام متن از انتشارات Elsevier است. عنوان Elsevier برگرفته از نام لوئیس الزویر (Lowy’s Elsevier) و یکی از اولین ناشرانی است که به چاپ مجلات علمی پرداخته است. از بزرگترین پایگاههای اطلاعاتی در حوزههای مختلف علمی مانند علوم پزشکی و پژوهشهای مرتبط با آن همچون فیزیولوژی، آناتومی، داروسازی و … ، علوم پایه شامل علوم ریاضی، فیزیک، شیمی، زیست و … ، علوم مهندسی شامل برق، کامپیوتر، مکانیک، عمران و … ، علوم کشاورزی و نجوم، علوم انسانی، علوم اقتصادی و علوم اجتماعی و مدیریتی میباشد. این شرکت در سال ۱۹۸۱ تاسیس شده و مدیریت اصلی آن در کشور سنگاپور است. در سال حدود ۵۰۰ کتاب و بیش از ۱۲۵ مجله در رشتههای مختلف چاپ میکند. ژورنال پزشکی نیوانگلند (NEJM)، برترین ژورنال و وبسایت پزشکی دنیاست. هر هفته، بیش از 600000 نفر از سراسر دنیا ژورنال پزشکی نیوانگلند را بازدید میکنند و بیش از همه ژورنالهای معتبر دنیا به منابع علمی و پژوهشی آن استناد میشود. این ژورنال در سال 2017، در مقایسه با دیگر ژورنالهای پزشکی، بالاترین ضریب تأثیر گذاری را داشتهاست. NEJM اطلاعات کلیدی و پژوهشهای مربوط به علوم زیستپزشکی و کار بالینی را در اختیار پزشکان و اساتید قرار میدهد. NEJM این اطلاعات را به گونهای فهمپذیر ارائه میدهد تا به راحتی قابلاستفاده باشند. در سال ۱۹۹۷ WHO بهطور رسمی چاقی را به عنوان یک اپیدمی جهانی شناختاصول رژیم غذایی مدیترانه ای از سال ۲۰۰۵ WHO برآورد کرد که حداقل ۴۰۰ میلیون فرد بالغ (۹٫۸٪)، با نسبت بالاتر میان زنان و مردان چاق هستند. همچنین میزان چاقی با سن حداقل بالای ۵۰ یا ۶۰ سال افزایش مییابد. و چاقی مفرط در آمریکا، استرالیا و کانادا سریعتر از میزان کلی چاقی در حال رشد است. با در نظر گرفتن تنها مشکل کشورهایی با درآمد بالا، میزان چاقی در سراسر جهان در حال افزایش است و هم کشورهای توسعه یافته و هم کشورهای در حال توسعه را تحت تأثیر قرار دادهاست. این افزایشها بهطور دراماتیکی بیشتر در محیطهای شهری احساس میشود. تنها ناحیهای از جهان که چاقی رایج نیست صحرای آفریقا است. پژوهشی تازه نشان میدهد یک سوم مردم جهان یا اضافه وزن دارند یا چاق هستند. افزایش سطح رفاه، مصرف غذاهای پرانرژی و بی تحرکی از جمله دلایل افزایش تصاعدی چاقی در جهان هستند؛ بنابراین پژوهش، در ایران، بهطور متوسط پنجاه و چهار درصد جمعیت بالای بیست سال، اضافه وزن دارند یا چاقند.سایت های پزشکی و سلامتماده ۲: وجوهی که از این ممر حاصل میگردد به مجلس حفظ الصحه مرکزی دولت داده میشود که به نظارت و تصویب مجلس مذکور درتمام مملکت به مصرف برسد. در اجرای این قانون، بلدیه (شهرداری) تهران در ۲۹ دی ۱۲۸۹ مبلغ ۱۹۶۵ قران در اختیار مجلس حفظ الصحه تهران گذاشت تا شش مرکز آبله کوبی مجانی در شش محله مختلف شهر دایر کند. در سال ۱۳۰۰ اداره کل صحیه برای نخستین بار وزارتخانه شد اما این وزارتخانه پس از سه ماه منحل شد و این بار، اداره کل صحیه به وزارت معارف و مجلس حفظ الصحه دولتی به وزارت داخله انتقال یافت. بر پایهٔ گزارشها، این تصویب، بدون نظرخواهی از سازمان بهزیستی و وزارت بهداشت ایران، در مجلس جمهوری اسلامی به سرانجام رسید و پس از آن، به شورای نگهبان ارسال شد. در همین دوره، نگرانیهایی دربارهٔ افزایش جمعیت بدون توجه به سلامت مردم و تحمیل فشار اقتصادی و اجتماعی به مردم و کشور، به وجود آمد.
  1. هوش مصنوعی در تشخیص بیماری
  2. بیش از 24 ساعت چیزی نخورده باشید
  3. بیماری مخملک
  4. فلج اطفال
با استفاده از برنامه کاری پزشکان آنلاین سامانه نیز می توانید در زمان های تعیین شده وقت بگیرید و ویزیت شوید. ازپزشک با ایجاد صفحاتی چون مشاهده نظرات دیگر بیماران با پزشک منتخب، این امکان را به شما می دهد که ویزیت پزشک متخصص را با شناسایی بهترین دکتر انجام دهید و نوبت دریافت کنید. پزشکان تیم ازپزشک در هر زمان آماده پاسخگویی هستند تا بتوانند بیماران را ویزیت کنند. پس بدون نگرانی و اتلاف وقت در مطب و کلینیک ها در خانه بمانید و از یک ویزیت پزشک آنلاین در هر مکان بهره ببرید. در ابتدا پیشنهاد می کنیم که حسابی فعال باشید . چرا رژیم یویو بگیریم؟ شاید بارها و بارها در رابطه با فواید ورزش برای سلامت جسم ، بهداشت ذهن و روان، شنیده و یا خوانده باشید. بسیار مهم است تا بدانید تنبلی و نداشتن فعالیت ، نه تنها باعث ایجاد بیماری های مزمن جسمی میشود، بلکه به شدت اثر منفی بر روی سلامت ذهن میگذارد.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.